Jouw-eerate-auto.nl

We werken al jaren samen met deze partij. Nooit 1 probleem gehad, komen altijd hun afspraken na.

Steven Klink

Zeer goede ervaring. Alles geregeld zoals afgesproken. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Vriendelijke mensen die met je meedenken om de kosten zo laag mogelijk te houden en toch een goed... Zeer goede ervaring. Alles geregeld zoals afgesproken. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Vriendelijke mensen die met je meedenken om de kosten zo laag mogelijk te houden en toch een goed resultaat afleveren. Schade herstel hoeft dus niet altijd duur te zijn.

Hoe heeft u dit bedrijf gevonden?

Via internet (Johan van Fixico)

Zo goed geadviseerd, dit bedrijf weet waar ze over praten wat betreft verzekering. Doen er echt alles aan dat je krijgt waar je recht op hebt.
Vakkundig gerepareerd, vriendelijke mensen, en...
Vakkundig gerepareerd, vriendelijke mensen, en lekkere koffie.

Via Google

Harry

Er was een auto achteruit tegen mijn zijkant gereden, niet veel schade maar toch. Na meerder offertes te hebben opgevraagd, bleek Goudswaard het goedkoopst. De auto was een dag eerder klaar dan... Er was een auto achteruit tegen mijn zijkant gereden, niet veel schade maar toch. Na meerder offertes te hebben opgevraagd, bleek Goudswaard het goedkoopst. De auto was een dag eerder klaar dan beloofd. de schade was onzichtbaar hersteld. Het vervangend vervoer was niet zo goed als mijn A4 maar des te meer plezier had ik om mijn auto terug te hebben.

internet, offertes vergelijken

Perfect geholpen en een goede prijs en kwaliteit

Via Google

Jesse deelen

Goede service en voelt vertrouwd

Internet

Van Doesburg

Goede service en op tijd!

Goede prijs-kwaliteit

Ineke uit Vlaardingen

Een zeer goed contact en levering van hetgeen afgesproken. Zeer mooi resultaat; er was èèn klein plekje vergeten op te knappen. Dit werd netjes vermeld en verrekend met de afgesproken prijs. Wat ik... Een zeer goed contact en levering van hetgeen afgesproken. Zeer mooi resultaat; er was èèn klein plekje vergeten op te knappen. Dit werd netjes vermeld en verrekend met de afgesproken prijs. Wat ik zeer prettig vond, is de leenauto die gratis beschikbaar werd gesteld.

Hoe heeft u dit bedrijf gevonden?

Via een website waarin diverse bedrijven o.g.v. de opgegeven schade een vrijblijvende offerte maken.
Offertes worden zeer snel gestuurd. Van dit bedrijf was deze duidelijk en aantrekkelijk.

Prima geholpen

Internet