Erg net bedrijf met verstand van schadeherstel

Zeer goede communicatie en alles naar tevredenheid

Ik heb jongstlede mijn tevreden recensie ook achtergelaten op Google. Vakmanschap en vriendelijkheid. Prima leenauto en duidelijke uitleg voor en na reparatie. Zelfs foto's kunnen inzien van de... Ik heb jongstlede mijn tevreden recensie ook achtergelaten op Google. Vakmanschap en vriendelijkheid. Prima leenauto en duidelijke uitleg voor en na reparatie. Zelfs foto's kunnen inzien van de handelingen

Mijn ervaring is vooral positief.

Ik kreeg het gevoel dat jullie alles goed op orde hebben.
Dan doel ik voornamelijk op de planning.
Verder zijn jullie zeer klantvriendelijk.
Vervangend vervoer is van hoge...
Ik kreeg het gevoel dat jullie alles goed op orde hebben.
Dan doel ik voornamelijk op de planning.
Verder zijn jullie zeer klantvriendelijk.
Vervangend vervoer is van hoge kwaliteit ( nieuw, schoon, netjes)

In eerste instantie kwam ik met een schade die begroot werd op een € 1.500. Gezien mijn schade vrije jaren vond ik het redelijk de schade zelf te betalen. Helaas kwam er een schade bij van... In eerste instantie kwam ik met een schade die begroot werd op een € 1.500. Gezien mijn schade vrije jaren vond ik het redelijk de schade zelf te betalen. Helaas kwam er een schade bij van € 3.500. Helaas kon de eerste schade niet aan de tweede worden gekoppeld en koste het mij dus alsnog een aanzienlijk bedrag terwijl het schadebedrag tesamen ingediend had kunnen worden. Daar baal ik best wel van.Jullie organisatie heeft dat toch wel eerder meegemaakt en kunnen zoeken naar een oplossing.

Uitstekende ervaring: prima begeleiding richting verzekeraar en de auto komt weer als nieuw terug

Schadeherstel naar volle tevredenheid uitgevoerd. Auto netjes afgeleverd , gewassen en stofgezogen. Gedurende week leen auto ter beschikking. Kortom een 9!