Ruim een jaar geleden een Peugeot 307CC gekocht, niet echt een koopje maar daar heb je dan wel een zeer mooie cabrio voor met slechts 42.000 eerlijke kilometers op de teller. Onlangs problemen met... Ruim een jaar geleden een Peugeot 307CC gekocht, niet echt een koopje maar daar heb je dan wel een zeer mooie cabrio voor met slechts 42.000 eerlijke kilometers op de teller. Onlangs problemen met de auto gehad, de distributieriem bleek defect en moest samen met de waterpomp worden vervangen. Was ruim buiten de garantieperiode van 3 maanden, maar desondanks ben ik toch grotendeels schadeloos gesteld door Hans, Top!!

Heel fijne ervaring, op prettige wijze geholpen aan mooie V70 youngtimer. Betrouwbaar bedrijf, auto wordt in zeer goede staat afgeleverd, Hans steekt er veel werk in.

Goed. Ik werd echt prima geholpen. Ik kreeg goede uitleg en een goed product. Nu hopen dat ik veel plezier ga hebben van mijn nieuwe aanwinst!

Zeer net autobedrijf. Auto's worden uitgebreid online beschreven en kloppen ook wanneer je de auto ziet. Prettige mensen in de omgang.

Prima bedrijf zeer betrouwbaar en een echte aanrader!!
Auto's zijn van zeer goede kwaliteit.

Heel positief. Oplossingsgericht. Goede advisering. Vriendelijk. Rustig.
Klantvriendelijk. Betrouwbaar. Duidelijk.
Allen heel positief ervaren vandaar dat dit de 2e keer was dat we een...
Heel positief. Oplossingsgericht. Goede advisering. Vriendelijk. Rustig.
Klantvriendelijk. Betrouwbaar. Duidelijk.
Allen heel positief ervaren vandaar dat dit de 2e keer was dat we een auto kochten bij dit bedrijf.

Hans heeft goed naar onze wensen geluisterd en een daarbij passende auto gezocht en gevonden. Hij is duidelijk, eerlijk, vriendelijk en ontspannen tijdens de contacten. Komt bovendien afspraken na... Hans heeft goed naar onze wensen geluisterd en een daarbij passende auto gezocht en gevonden. Hij is duidelijk, eerlijk, vriendelijk en ontspannen tijdens de contacten. Komt bovendien afspraken na en rekent meteen duidelijk voor hoe een en ander voor jouw persoonlijke situatie uitpakt. Kortom, wij raden hem aan!

Via goede vriend
Werkt prima en altijd goed

Ben zeer tevreden over autobedrijf Coops. Vlot, vriendelijk en betrouwbaar, doet wat ze zegt.

Ik ben steeds vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. zowel bij het kopen als de aftersales is goed. hij streeft naar tevreden klanten.