ALMN

Geen contact gehad afgelopen jaar

Prima ervaring, beperkt contact, maar als ik een vraag heb word ik goed en snel geholpen en/of teruggebeld.

Marco RV

Prima service en goede ondersteuning indien nodig

Jans Eising

Inmiddels meerdere auto via ALMN gereden, korte lijnen in communicatie, ALMN is behulpzaam en proactief indien dit noodzakelijk is, luistert goed naar de berijder van de leaseauto, klantgerichtheid... Inmiddels meerdere auto via ALMN gereden, korte lijnen in communicatie, ALMN is behulpzaam en proactief indien dit noodzakelijk is, luistert goed naar de berijder van de leaseauto, klantgerichtheid staat bij ALMN hoog in het vaandel, ze denken mee in oplossingen, een flexibele organisatie waar veel in overleg mogelijk is zonder af te wijken van de afspraken die centraal met mijn werkgever zijn gemaakt.

Ik ervaar ALMN als een prettige organisatie, met juiste informatie of terugkoppeling bij vragen.

Goede ervaring.
Mensen zijn vriendelijk en helpen goed

Ik vind het heel bijzonder dat een lekke band (schroef) gezien wordt als schade dat door jezelf veroorzaakt is en hiervoor een eigen risico geïncasseerd wordt. En dat het ook nog eens vele... Ik vind het heel bijzonder dat een lekke band (schroef) gezien wordt als schade dat door jezelf veroorzaakt is en hiervoor een eigen risico geïncasseerd wordt. En dat het ook nog eens vele malen hoger is dan de restwaarde van de band en de kosten voor een nieuwe band.

Prima contact, bijna niet nodig

Het contact wat er geweest is is positief, ook de schade afhandeling verliep buitengewoon soepel en netjes.

Dirk Hoogeterp

ALMN bevalt mij prima, alhoewel ik de tarieven best prijzig vindt