ALMN

Vlotte goede service. Goed bereikbaar en hulpvaardig

Titia Wentholt

Ik ben zeker tevreden over de service, klantvriendelijkheid en mail

Cor Ouwehand

Ik heb zeer goede ervaringen en met het zoeken naar een vervangende auto voor de golf, is er uitgebreid meegedacht en helaas bleek voor ons een nieuwe elektrische auto het niet te worden.
Het...
Het contact met Remco afgelopen tijd hebben we als zeer prettig en hij heeft bij elke mogelijke auto die we aanbrachten gelijk actie ondernomen en meestal binnen 1 dag, kregen wij een offerte in onze mailbox bezorgd

Contact is goed, problemen oplossen doen ze goed, wij zijn tevreden

Nette en snelle leasemaatschappij. Zeer tevreden met mijn contract. Alles verloopt erg soepel!

Ik heb gelukkig niet veel contact omdat er geen problemen zijn, maar als er contact is wordt alles snel en goed geregeld. Op een vriendelijke en persoonlijke manier.

Nico

Via auto Traa kwamen we in contact met ALMN leasemaatschappij. Vanaf het eerste contact loopt alles vriendelijk en soepel. Snel de offerte , duidelijke uitleg.

De leasemaatschappij vind ik prima functioneren! Lekker duidelijk en eerlijk. De APP is ook een aanwinst.

Ik mis wel de oproepen van de dealer. Toen ik nog zelf een auto had stond er...

Ik mis wel de oproepen van de dealer. Toen ik nog zelf een auto had stond er op het kaartje na zoveel maanden of bij zoveel KM. Mijn advies zou zijn dit ook invoeren bij mijn leaseauto.

Dit voorkomt dat mijn auto voor het laats gezien is in de 5e maand van 2023. Inmiddels januari 2024, Toen de ruiterwisservloeistof als dikke substantie uit de sproeiertjes kwam en bedacht me ook moet de olie ook niet eens bekeken worden en mijn ruiterwissers irritante geluitjes maakte deze waren versleten, Ook wilde mijn telefoon niet meer verbinden met de auto en bleken mijn achterbanden glad te zijn. Uiteraard is het allemaal keurig verholpen en rij ik na een update van mijn mediascherm en nieuwe banden weer blij rond. Maar ik lease wel om zorgeloos rond te rijden.

Scherpe prijs, helder en simpel

Sjaak van der Beek

Ik lease inmiddels al drie jaar een hele fijne Skoda Fabia bij ALMN. Als ik ergens vragen over heb of er is iets met de auto dan is een telefoontje voldoende. Gemakkelijk informeel contact en alles... Ik lease inmiddels al drie jaar een hele fijne Skoda Fabia bij ALMN. Als ik ergens vragen over heb of er is iets met de auto dan is een telefoontje voldoende. Gemakkelijk informeel contact en alles goed geregeld. Ik ben zeer tevreden met mijn leasemaatschappij.