Jonathan Gooding

Ik ben altijd goed geholpen en van alle informatie voorzien. Daarnaast werden mijn vragen goed beantwoord en ben ik een tevreden klant van Audi.

Vind het ingewikkeld hoe je dingen moet aangeven. Bijvoorbeeld mijn ruitenwissers doen vanaf dag 1 al slecht, maar hoe geef je zoiets doen

Lowie Tellet

Erg goed, betrouwbaar, duidelijk en overzichtelijk

Bart

Ik betaal maandelijks mijn facturen en heb weinig contact met Audi Financial Services. Bereikbaarheid in het geval van pech/schade is goed te noemen

Een edelijk tevreden Audi berijder

Redelijk goeie ervaring. Alleen jammer van de prijsverhoging. Ik hoop niet dat dit elke jaar gaat gebeuren.

Sandeep Sukul

Top! Regelen alles snel en nauwkeurig, ook perfect geholpen met schadeafhandeling.

Ik hoef mijn reactie niet op de website, ik wil dat jullie de service verbeteren.

Verkeerde facturen, daarna geen enkele keer 'sorry', brutale antwoorden, verkeerde berekeningen, slechte informatie bij aangepaste facturen. Er wordt totaal niet vanuit de klant gedacht,... Verkeerde facturen, daarna geen enkele keer 'sorry', brutale antwoorden, verkeerde berekeningen, slechte informatie bij aangepaste facturen. Er wordt totaal niet vanuit de klant gedacht, alleen maar vanuit facturen en eigen processen.

GaZoDoor :-)

GaZoDoor :-)