Atorka

Mirije Jansen-Hogervorst

Altijd op tijd en vriendelijk. Bij twijfel over het adres zelfs gebeld of dit wel klopte! Fijne ervaringen met deze ruitersportzaak.

Reactie Atorka:

Wat een fijne reactie!
Dankjewel en tot de volgende keer.
Atorka Ruitersport
Yvonne

Nicole Scheffer

Goede service en levering

Patricia Adams

Ricky-Ann Hellendoorn

Patricia Brouwer

Goede spullen, goede service. Aardige mensen.

Mariska Brokking

Top ervaring

Jolanda Haenen

Ik heb de eerste maal bij uw bedrijf besteld, produkt snel geleverd, maar was het produkt anders als gedacht. Ik dacht een net te bestellen aangezien deze op het plaatje staat en ook in de... Ik heb de eerste maal bij uw bedrijf besteld, produkt snel geleverd, maar was het produkt anders als gedacht. Ik dacht een net te bestellen aangezien deze op het plaatje staat en ook in de omschrijving staat. ipv een net kreeg ik een zak, heb het produkt wel in gebruik genomen, maar zou graag nog twee grote hooinetten willen bestellen, maar ben nu bang dat ik weer 2 zakken ontvang. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Jolanda Breidenbach

Fijne service en veel kennis

Conny Merkens

Goede communicatie wat betreft ontvangen van bestellingen en verzenden

Reactie Atorka:

Hoi Conny,
Hoi Conny,
Dank je wel voor deze eerlijke review. De openingstijden zijn al aangepast! Zoals ik vertelde werken we achter de schermen aan een nieuwe website, daar hopen we al je punten te verbeteren. Tot een volgende keer!
Yvonne van Dijk

Natasa Djurovic

Snelle levering, product zoals omschreven! Dik tevreden