8.8 / 10
12744 beoordelingen

12744 Reviews

10/10

Er is zeer goed meegedacht hoe de schade zo mooi mogelijk en toch niet te gek duur te verhelpen. De schadebeoordelaar was zeer vriendelijk en gaf verschillende opties. Een leenauto meegekregen en na... Er is zeer goed meegedacht hoe de schade zo mooi mogelijk en toch niet te gek duur te verhelpen. De schadebeoordelaar was zeer vriendelijk en gaf verschillende opties. Een leenauto meegekregen en na het afgesproken aantal dagen stond onze auto weer als nieuw voor ons klaar.

8/10

Technisch gewoon goed.
Communicatie bij afwijkende planning mag aktiever

9/10

Prima schade afhandeling

10/10

Vriendelijk en professioneel

7/10

Schade aan de deur niet geheel kunnen herstellen, omdat ik een Chinees merk auto heb en ze hier geen onderdelen voor kunnen krijgen durfde ze de bovenkant van de deur niet te strippen. Begrijp ik... Schade aan de deur niet geheel kunnen herstellen, omdat ik een Chinees merk auto heb en ze hier geen onderdelen voor kunnen krijgen durfde ze de bovenkant van de deur niet te strippen. Begrijp ik maar had dit graag vooraf willen weten en niet achteraf.

7/10

Auto lijkt prima gerepareerd. Op laatste moment bij aflevering leek leenauto niet beschikbaar met verzoek later auto aan te leveren. Op dag dat auto weer opgehaald kon worden is ‘s ochtends... Auto lijkt prima gerepareerd. Op laatste moment bij aflevering leek leenauto niet beschikbaar met verzoek later auto aan te leveren. Op dag dat auto weer opgehaald kon worden is ‘s ochtends door ons gebeld en ander nummer gegeven om door te kunnen geven wanneer wissel kon. Toen door ASN aangegeven dat door drukte het mogelijk einde dag of maandag werd. Uiteindelijk op verkeerde nummer teruggebeld dat auto vrijdagmiddag klaar was met verzoek om wissel. Door gebruik verkeerde nummer kwam bericht pas na 17.00uur bij ons thuis binnen. Auto zaterdag kunnen halen. Toen blijkbaar ondertoon bij medewerker dat we niet bereikbaar waren en hoe dat kon… partner die auto haalde heeft toegelicht. Blijkbaar was haar nummer bij ASN kwijtgeraakt. Ons advies: verbeter (bureau) organisatie en wellicht dat klantcontact aandacht kan hebben.

9/10

Hele goede service, en zeer vriendelijke mensen. Top adres.

10/10