De medewerkers van ASN Autoschade Fransen Boxmeer doen wat het bedrijf belooft. Fijn om te ervaren hoe je wordt ontvangen, en vervolgens adequaat wordt geholpen.

Zeer tevreden. Komt afspraken na. Snel en heel netjes. Nieuwe deur, auto is weer heel netjes en voor een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Erg aanbevolen dus.

Klantvriendelijkheid is TOP.
Duidelijke afspraken.
Garage denkt mee.
Kortom een aanrader.

Zeer attente eigenaar, regelt alles voor je, b.v. vervangend vervoer, vakkundig personeel.
De schade woordt heel netjes hersteld.

Goed en vriendelijk geholpen

Boll is telefonisch goed bereikbaar en er is altijd een vakkundige medewerker te vinden die met mij mee wilde denken. Boll heeft zijn uiterste best gedaan om de auto vlot te repareren ondanks het... Boll is telefonisch goed bereikbaar en er is altijd een vakkundige medewerker te vinden die met mij mee wilde denken. Boll heeft zijn uiterste best gedaan om de auto vlot te repareren ondanks het feit dat ook zij te maken hebben met grote drukte.

Zeer vriendelijke en mee denkende mensen aan de balie
auto is zeer netjes gerepareerd en schoon afgeleverd
een nette en schone leenauto mee gehad.

Aantal keer een Auto langs gebracht om te laten spuiten. Ze werken erg snel maar ook super netjes, echte vakmensen!

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Daarbij een schone auto van binnen en van buiten terug. Klantgerichte service van de mensen met wie ik contact had. Verbeterpunt: communiceren over... Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk. Daarbij een schone auto van binnen en van buiten terug. Klantgerichte service van de mensen met wie ik contact had. Verbeterpunt: communiceren over langere duur van het werk.