Deuk in de deur, ziet er weer goed uit.

wel 2 maanden moeten wachten voor ik aan de beurt was.

Prima indruk, voelt echt als klant. Goede service.

Mijn ervaring met ASN Autoschade Den Bosch is uitstekend te noemen.
Zeer klantvriendelijk, nemen de tijd voor je en geven een duidelijke prijsopgave voor herstel van de schade.
Na het...
Mijn ervaring met ASN Autoschade Den Bosch is uitstekend te noemen.
Na het herstellen van de schade is er niets meer van te zien, het is vakwerk wat er wordt geleverd.
Ik kan het een ieder aanbevelen om schade aan de auto door ASN Autoschade Den Bosch te laten herstellen.

Vlotte en prettige afhandeling. Alles top geregeld ondanks wat tijdsdruk van mijn kant. Schade zeer netjes hersteld\.

Ontzettend aardige en kundige medewerkers die me op een goede en vakkundige manier hebben geholpen. De communicatie en afstemming verliep top, ik ben gedurende het hele proces heel goed op de hoogte... Ontzettend aardige en kundige medewerkers die me op een goede en vakkundige manier hebben geholpen. De communicatie en afstemming verliep top, ik ben gedurende het hele proces heel goed op de hoogte gehouden van de voortgang en te zetten stappen. Een aanrader voor iedereen die schade aan zijn auto heeft. Bedankt team ASN de IJssel.

Onze schade is snel en goed afgehandeld, ondanks de piekdrukte van de vakantie.. Het personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam en denkt goed mee. We zijn er erg blij mee.

Echt prima en keurig gehopen, eigenlijk zou ik niet weten wat er beter kan.

Vriendelijke en netjes geholpen.
Reparatie is netjes uitgevoerd.
Helaas enkele vuile vingers en witte stof die niet makkelijk waren te verwijderen.
Niet onoverkomelijk heb het...
Vriendelijke en netjes geholpen.
Reparatie is netjes uitgevoerd.
Niet onoverkomelijk heb het zelf wel kunnen schoonmaken, maar is wellicht een punt voor aandacht.

Kundige en vriendelijke mensen. Een acceptabele leenauto. Schade is goed hersteld. Alle binnen de afgesproken tijd. Geen negatieve ervaringen!

Prima service, snel gerepareerd. O dank dat het zomertijd is.