Goed telefonisch contact over afspraak. Vriendelijk ontvangst en keurige leenauto gekregen.

Vriendelijke medewerkers en duidelijke communicatie in eerste instantie. Helaas duurde door ziekte de reparatie wat langer en was de communicatie daarover wat gebrekkig. Wel hebben ze dit vervolgens... Vriendelijke medewerkers en duidelijke communicatie in eerste instantie. Helaas duurde door ziekte de reparatie wat langer en was de communicatie daarover wat gebrekkig. Wel hebben ze dit vervolgens super opgelost door mijn auto als nog voor het weekend klaar te hebben. Heel fijn.

We zijn correct en vriendelijk geholpen.
Men toonde begrip voor de situatie.
We zijn correct en vriendelijk geholpen.
Men toonde begrip voor de situatie.
Ik ben naar huis gebracht en weer opgehaald toen de auto klaar was. De auto ziet er weer picobello uit. We zijn er heel blij mee.

Zeer vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Werd meegedacht in het vinden van een snelle en correcte oplossing. Dennis denkt echt mee met de klant.

Mijn schade is echt super netjes weer hersteld en toen we vroegen hoe we het beste krassen uit de lak konden poetsen hebben ze dat ook nog even voor ons gedaan.

Prima bedrijf. Rustige mijnheer achter de receptie, die alle tijd voor je neemt. Schade is perfect hersteld en Van Leeuwen regelt alles verder met de verzekering.
Mooie bijna nieuwe leenauto...
Mooie bijna nieuwe leenauto stond keurig klaar.

Professioneel bedrijf en heel goed geholpen door de medewerkers. Kwaliteit van de reparatie is erg goed en ben er ook zeer tevreden mee.

Heel vriendelijk contact, zowel telefonisch maar ook op locatie. Ze komen hun afspraken na. Schade is heel netjes hersteld. Leenauto was ook super. Ik hoop dat het niet meer nodig is maar mocht ik... Heel vriendelijk contact, zowel telefonisch maar ook op locatie. Ze komen hun afspraken na. Schade is heel netjes hersteld. Leenauto was ook super. Ik hoop dat het niet meer nodig is maar mocht ik weer schade hebben dan weer bij ASN Autoschade:)

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Hoge kwaliteit afwerking, snelle uitvoering, klantvriendelijk!