De auto ziet er weer als nieuw uit!
Door de drukte moest ik 2 maanden wachten.
De auto ziet er weer als nieuw uit!
Door de drukte moest ik 2 maanden wachten.
Het koste even moeite om mijn auto niet zelf naar Apeldoorn te brengen maar te laten ophalen conform mijn verzekeringspolis.

Verder zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over ons contact met ASN. Een deskundige en zeer klantvriendelijke benadering. Onze schade is naar onze volle tevredenheid hersteld. Ook zijn we zeer tevreden over de service... Wij zijn zeer tevreden over ons contact met ASN. Een deskundige en zeer klantvriendelijke benadering. Onze schade is naar onze volle tevredenheid hersteld. Ook zijn we zeer tevreden over de service van het bedrijf.We zullen ASN dan ook aanbevelen bij andere mensen.

Behulpzaam en goede service

Topbedrijf met topservice. Een voorbeeld voor vele bedrijven!

Hele goede service en goed geholpen. Behulpzame medewerkers en denken met je mee

Prima.Zeer klantvriendelijk en duidelijk. Komt sfspraken prima na

Snelle reactie van ASN Autoschade Fransen Arnhem na melding. Nette ontvangst en uitleg van het herstel. Reparatie is snel en vakkundig hersteld. Als de auto dan ook nog schoon en gewassen terug komt... Snelle reactie van ASN Autoschade Fransen Arnhem na melding. Nette ontvangst en uitleg van het herstel. Reparatie is snel en vakkundig hersteld. Als de auto dan ook nog schoon en gewassen terug komt dan is dit top.

Naar ASN Fransen Autoschade voor een bumperschade en twee kleinere deuken. Auto puntgaaf terugontvangen en de kosten vielen me erg mee. Nette communicatie en zeer tevreden!!

Perfect geholpen door ASN Leeuwarden, klantgericht, vlot en afspraak is afspraak. Mooi spuitwerk en als vervangend vervoer een keurige auto mogen lenen.

Ik heb mij geen moment "klant" gevoeld. Via verzekering moesten wij kiezen uit een aantal schadebedrijven, dus beperkte keuze in deze. Formulieren aan de balie ingevuld en een aantal... Ik heb mij geen moment "klant" gevoeld. Via verzekering moesten wij kiezen uit een aantal schadebedrijven, dus beperkte keuze in deze. Formulieren aan de balie ingevuld en een aantal keren uit moeten leggen dat ik geen eigenaar was, maar gebruiker. Overleg over het evt. oplossen van een oude lakschade verliep erg stug. "moet je bij de dealer een lakstift halen" Hij zou kijken wat hij kon doen, maar uiteindelijk is er niks mee gedaan! De reparatie zou ongeveer 1 tot 2 dagen duren en ik zou een berichtje krijgen. Op dag 4 heb ik zelf maar gebeld "ik krijg net binnen dat hij klaar is" kreeg ik toen te horen. De reparatie zelf ziet er prima uit (voor zover ik dit kan beoordelen).