Goede , professionele en persoonlijke service

Van begin, aanmelden, tot het eind, ophalen van de auto, zeer vriendelijk en correct. Tussentijds net contact over iets praktisch, en mooi snel afgehandeld, mede op mijn verzoek omdat ik de dag erna... Van begin, aanmelden, tot het eind, ophalen van de auto, zeer vriendelijk en correct. Tussentijds net contact over iets praktisch, en mooi snel afgehandeld, mede op mijn verzoek omdat ik de dag erna naar een begrafenis moest.

Super vriendelijk

Behulpzaam personeel, schade ingepland en naar tevredenheid afgehandeld.

Prima bedrijf en snelle afhandeling. Leuke mensen en goede service. Mogelijkheid voor vervangend vervoer.

Prima service , vriendelijke mensen en de auto ziet er weer als nieuw uit.
Ook sneller klaar en dus kunnen ophalen als eerder gepland en afgesproken.
Verder erg flexibel qua planning...
Prima service , vriendelijke mensen en de auto ziet er weer als nieuw uit.
Ook sneller klaar en dus kunnen ophalen als eerder gepland en afgesproken.
Verder erg flexibel qua planning schade in de herfstvakantie.

Hele vriendelijke en volgens mij kundige mensen. Maar planningstechnisch is er nog winst te behalen. Eerst keer dan ik de schade melde ter reparatie was in mei en na 2 keer bellen en enige... Hele vriendelijke en volgens mij kundige mensen. Maar planningstechnisch is er nog winst te behalen. Eerst keer dan ik de schade melde ter reparatie was in mei en na 2 keer bellen en enige onduidelijkheid is uiteindelijk in oktober de schade gerepareerd.
Reparatie overigens naar tevredenheid en daar gaat het om.

Hele vriendelijke mensen, top geholpen!

De ontvangst en reparatie zijn zeer goed, de gemaakte afspraken zijn geheel correct nagekomen en de reparaties zijn uitgevoerd op geweldige wijze, geheel als nieuw. Het gehele proces heb ik als... De ontvangst en reparatie zijn zeer goed, de gemaakte afspraken zijn geheel correct nagekomen en de reparaties zijn uitgevoerd op geweldige wijze, geheel als nieuw. Het gehele proces heb ik als geweldig ervaren, alle zorgen werden mij als klant ontnomen en kan me geen beter resultaat en wijze voorstellen. Ook de zeer vriendelijke ontvangst met koffie daagde hieraan bij. Het is zoals de baas zei "ga maar even zitten, tis zo klaar" (net als bij de Chinees)

Erg blij met de service van Autoschade Oud Beijerland. De medewerkers zijn erg betrokken en doen hun uiterste best om de schade zo goed en snel mogelijk de herstellen. Bedankt voor de goede service!