Top bedrijf, schade is perfect hersteld!

Professioneel geholpen: uitstekend werk geleverd!

Erg prettig contact met de baliemedewerk(st)ers van ASN Pouw Apeldoorn. Redelijk snelle afhandeling van de schade. Schade perfect afgehandeld.

Prima en vlot geholpen bij het schadeherstel. Vriendelijke en kundige medewerkers.

Deskundig geholpen,en klantvriendelijk,goede service auto was mooi gemaakt en zelfs gewassen

Vanaf het moment van langsgaan bij het filiaal tot aan de reparatie is prima verlopen.We werden goed op de hoogte gehouden door middel van e-mails dat er een afspraak stond.Het conact met het... Vanaf het moment van langsgaan bij het filiaal tot aan de reparatie is prima verlopen.We werden goed op de hoogte gehouden door middel van e-mails dat er een afspraak stond.Het conact met het personeel was eveneens heel goed.Duidelijke prijsvermelding van wat het ging kosten.En de reparatie is goed uitgevoerd.Zeer zeker een aanrader dit bedrijf.

Vakkundig en zeer vriendelijk in omgang
In de ochtend gebeld, in de middag geholpen
Top service

Snel geholpen en een snelle en duidelijke afhandeling, en een goede service bij vragen of opmerkingen.

ASN heeft naar mij toe alles op een goede manier gecommuniseerd en de afhandeling van de reparatie is snel en goed gegaan.

Snel contact, snel duidelijkheid, vriendelijk, redelijk snel een afspraak, korte reparatieduur, perfecte reparatie, auto ook nog van binnen en van buiten gereinigd, top!