Prima service!

Leenauto meegekregen gedurende de tijd van reparatie en als service werd mijn gerepareerde auto voor mijn deur afgeleverd.

Klein minpuntje;
ze waren...
Prima service!

Klein minpuntje;
ze waren vergeten een stukje herstel van wat lakschade uit te voeren, maar daar mag ik snel voor terugkomen. Het blijft mensenwerk.

Het vriendelijke en professionele contact was de reden van een plezierige ervaring. Ook de snelheid van uitvoering en een fijne leenauto droegen hiertoe bij. Indien onverhoopt nodig: voor mij zeker... Het vriendelijke en professionele contact was de reden van een plezierige ervaring. Ook de snelheid van uitvoering en een fijne leenauto droegen hiertoe bij. Indien onverhoopt nodig: voor mij zeker een blijvertje!

Vriendelijke mensen, snelle service. Kreeg meteen een leenauto. Werd ook op de hoogte gehouden. De auto is vakkundig gerepareerd.

De auto is voorbeeldig hersteld. Het duurde wel lang (ruim een maand) voordat de afspraak kon worden gemaakt. Waarschijnlijk had dit te maken met de feestdagen en jaarwisseling. Het contact was... De auto is voorbeeldig hersteld. Het duurde wel lang (ruim een maand) voordat de afspraak kon worden gemaakt. Waarschijnlijk had dit te maken met de feestdagen en jaarwisseling. Het contact was soepel en prettig en de haal- en brengservice uitstekend.

De medewerkers waren vriendelijke en de schade is goed verholpen.

Ik heb een bijzonder prettige ervaring met ASN. Vanaf het eerste moment was het contact zeer vriendelijk, kundig en realistisch. Alle afspraken zijn nagekomen en de schade is uitstekend verholpen.... Ik heb een bijzonder prettige ervaring met ASN. Vanaf het eerste moment was het contact zeer vriendelijk, kundig en realistisch. Alle afspraken zijn nagekomen en de schade is uitstekend verholpen. Niet alleen dat maar mijn auto werd ook nog eens brandschoon opgeleverd. Zelfs de banden waren ongevet. Niets dan lof.

Vriendelijk personeel denken mee auto is weer keurig netjes hersteld

Goed en snel geholpen. Vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk geholpen en de reparatie keurig uitgevoerd.

Prima ervaring, erg vriendelijk personeel dat je met de nodige humor ontvangt. En uiteraard een mooi herstelde en prachtig gepoetste auto retour. Top!