De medewerkers waren vriendelijke en de schade is goed verholpen.

Ik heb een bijzonder prettige ervaring met ASN. Vanaf het eerste moment was het contact zeer vriendelijk, kundig en realistisch. Alle afspraken zijn nagekomen en de schade is uitstekend verholpen.... Ik heb een bijzonder prettige ervaring met ASN. Vanaf het eerste moment was het contact zeer vriendelijk, kundig en realistisch. Alle afspraken zijn nagekomen en de schade is uitstekend verholpen. Niet alleen dat maar mijn auto werd ook nog eens brandschoon opgeleverd. Zelfs de banden waren ongevet. Niets dan lof.

Vriendelijk personeel denken mee auto is weer keurig netjes hersteld

Goed en snel geholpen. Vriendelijke medewerkers.

Vriendelijk geholpen en de reparatie keurig uitgevoerd.

Prima ervaring, erg vriendelijk personeel dat je met de nodige humor ontvangt. En uiteraard een mooi herstelde en prachtig gepoetste auto retour. Top!

Goede service en transparant

De service was prima. Klantcontacti liep via Chris. Goede vervangende auto. Schade voorzover ik dat kan beoordelen keurig gerepareerd

Vriendelijk ontvangen en de auto netjes gemaakt!! Binnen de afgesproken tijd! Leenauto meegekregen.
alles zonder problemen verlopen, wij hopen ze niet vaak te zien ivm met evt. schade maar als je ze nodig hebt zeker een aanrader!! Keurig!!

Zeer vriendelijk