Bij ASN Autoschade terecht gekomen nadat we aan de achterzijde van de auto werden aangereden. Ik kende ASN reeds vanuit mijn werk. Vanwege het goede meedenken en de down-to-earth benadering en... Bij ASN Autoschade terecht gekomen nadat we aan de achterzijde van de auto werden aangereden. Ik kende ASN reeds vanuit mijn werk. Vanwege het goede meedenken en de down-to-earth benadering en behandeling gaf ik mijn auto met vertrouwen uit handen aan ASN. Ze hebben prima werk geleverd!

Keurig te woord gestaan, alles goed uitgelegd.

Keurig te woord gestaan, alles goed uitgelegd.

wat ik jammer vind is dat de leenauto niet was afgetankt. Heb nu 12 liter benzine getankt terwijl ik niet eens 120 kilometer heb gereden. ergens ging er wat mis. heb dit gemald.

De auto ziet er weer als nieuw uit!
Door de drukte moest ik 2 maanden wachten.
De auto ziet er weer als nieuw uit!
Door de drukte moest ik 2 maanden wachten.
Het koste even moeite om mijn auto niet zelf naar Apeldoorn te brengen maar te laten ophalen conform mijn verzekeringspolis.

Verder zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over ons contact met ASN. Een deskundige en zeer klantvriendelijke benadering. Onze schade is naar onze volle tevredenheid hersteld. Ook zijn we zeer tevreden over de service... Wij zijn zeer tevreden over ons contact met ASN. Een deskundige en zeer klantvriendelijke benadering. Onze schade is naar onze volle tevredenheid hersteld. Ook zijn we zeer tevreden over de service van het bedrijf.We zullen ASN dan ook aanbevelen bij andere mensen.

Behulpzaam en goede service

Topbedrijf met topservice. Een voorbeeld voor vele bedrijven!

Hele goede service en goed geholpen. Behulpzame medewerkers en denken met je mee

Prima.Zeer klantvriendelijk en duidelijk. Komt sfspraken prima na

Snelle reactie van ASN Autoschade Fransen Arnhem na melding. Nette ontvangst en uitleg van het herstel. Reparatie is snel en vakkundig hersteld. Als de auto dan ook nog schoon en gewassen terug komt... Snelle reactie van ASN Autoschade Fransen Arnhem na melding. Nette ontvangst en uitleg van het herstel. Reparatie is snel en vakkundig hersteld. Als de auto dan ook nog schoon en gewassen terug komt dan is dit top.

Naar ASN Fransen Autoschade voor een bumperschade en twee kleinere deuken. Auto puntgaaf terugontvangen en de kosten vielen me erg mee. Nette communicatie en zeer tevreden!!