Kundig, correct en snel.

Het bedrijf nam snel contact met me op over het beoordelen van de schade. Het was duidelijk wat er moest gebeuren en ze dachten erg goed mee hoe dat voor mij het beste kon gebeuren. Toen de schade... Het bedrijf nam snel contact met me op over het beoordelen van de schade. Het was duidelijk wat er moest gebeuren en ze dachten erg goed mee hoe dat voor mij het beste kon gebeuren. Toen de schade mee bleek te vallen, hebben ze meteen gebeld dat ze in plaats van een noodreparatie meteen de volledige schade zouden herstellen en dat ik in de tussentijd een leenauto zou krijgen. Bij ieder contact bleek dat ze goed op de hoogte waren van de gemaakte afspraken en daarop voortgingen. Ik vond ze zeer klantvriendelijk en deskundig.

Prima, eigenlijk niks op aan te merken, vriendelijk personeel schade goed gerepareerd, enige nadeel was voor mij dat de wachtrij wat lang was voordat ik de schade kon laten maken

Goed., goed contact en goede afhandeling

Prima, afspraak maken duurde wel lang

Super vriendelijk en behulpzaam en schade is netjes hersteld.

De contacten zijn vriendelijk en duidelijk.. men is cliëntgericht. de afgesproken tijd klopt.

Ik heb een prima ervaring met ASN Autoschade de langen. Prima en aardig en deskundig personeel. Komt de gemaakte afspraken prima na. Zeker een bedrijf om aan te bevelen.

Hartstikke goed! Had een kleine schade aan de auto die volledig gemaakt is en waarvan je niet kunt zien dat er iets aan is gebeurd. Aan het eind stond de auto er zelfs helemaal gewassen en gestreken... Hartstikke goed! Had een kleine schade aan de auto die volledig gemaakt is en waarvan je niet kunt zien dat er iets aan is gebeurd. Aan het eind stond de auto er zelfs helemaal gewassen en gestreken bij. De auto zou eerst donderdag klaar zijn maar dat bleek toch niet haalbaar maar dit werd netjes telefonisch aangegeven.

Fijn dat e een leenauto kregen. Jammer dat de reparatie 2,5 maand duurde