Goede ervaring, vriendelijk en goede service.

De auto aangemeld voor een tweetal schades. Na het 'intakegesprek' op 14 mei kon ik op 8 juli terecht (8 weken inplantijd). In die week bleek dat de benodigde materialen niet binnen waren... De auto aangemeld voor een tweetal schades. Na het 'intakegesprek' op 14 mei kon ik op 8 juli terecht (8 weken inplantijd). In die week bleek dat de benodigde materialen niet binnen waren gekomen en daarom 1 van de schades niet in het geheel hersteld kon worden. Bij ophalen van de auto later die week bleek de 2e schade in het geheel vergeten te zijn. Nu nieuwe afspraak ingepland voor begin oktober (11 weken inplantijd). Gedurende het hele proces moet ik pro actief bellen om duidelijkheid over afspraken te krijgen en al met al wacht ik 19 weken voor reparatie van 2 schades waarvoor ik 2 keer langs moet.

De schade voor zover die hersteld is, is zeker netjes gedaan, maar qua communicatie kan het absoluut beter. Als een onderdeel niet op tijd binnen komt kan dat natuurlijk, maar dan hoor ik dat graag vóór de afspraak zodat die verzet kan worden en alles in een keer afgehandeld kan worden.

Zeer vriendelijke en ter zake kundige medewerkers. Denken mee in oplossingen en de communicatie omtrent de reparatie is meer dan goed! Auto helemaal gewassen weer opgehaald. De leenauto was super de... Zeer vriendelijke en ter zake kundige medewerkers. Denken mee in oplossingen en de communicatie omtrent de reparatie is meer dan goed! Auto helemaal gewassen weer opgehaald. De leenauto was super de luxe.

Heel goed. En ze hadden ook nog eens mijn auto gewassen en gestofzuigd. Echt top.

Zeer klantvriendelijk geholpen. Gaven ook de tip om eerst af te wachten, totdat de tegenpartij zich ook daadwerkelijk aansprakelijk achten voor de schade. Zij boden de mogelijkheid om via WhatsApp... Zeer klantvriendelijk geholpen. Gaven ook de tip om eerst af te wachten, totdat de tegenpartij zich ook daadwerkelijk aansprakelijk achten voor de schade. Zij boden de mogelijkheid om via WhatsApp vragen te stellen m.b.t. de voortgang van de reparatie, helaas werkte dat niet wegens gebrek aan voldoende personeel. Telefonisch ging ook prima. Nadat ik had aangegeven dat ik de auto graag voor het weekend terug zou willen hebben (omdat ik de trekhaak nodig had voor de fietsendrager) hebben zij er voor gezorgd dat dat ook gerealiseerd kon worden. Nadat ik vrijdagmiddag wegreed (in m'n herstelde en schoongemaakte en gewassen auto) schoot mij te binnen dat ik nog moest betalen voor het bijwerken van een kleine lakschade aan de andere kant. Ik keerde om en gaf aan dat ik nog een bedrag moest betalen: hij gaf aan: niet nodig en wenste mij een fijne vakantie, ontroerd schudde ik hem de hand en vertrok.

Kleinschalig bedrijf waar nog aandacht is voor de klant. Schade is uitmuntend gerepareerd en zelfs nog eerder klaar dan in eerste instantie is afgesproken.

Leveren goed werk af.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden en het te verwachten resultaat. Bij het ophalen van de auto waren we bijzonder aangenaam verrast... We werden vriendelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden en het te verwachten resultaat. Bij het ophalen van de auto waren we bijzonder aangenaam verrast over de uitvoering van het herstel. Het zag er buitengewoon goed uit. De deukjes in de rand van het dak waren als bij toverslag verdwenen. Echt vakwerk!