Er werden duidelijke afspraken gemaakt en die werden nagekomen.
Na de reparatie ziet alles er weer nu weer nieuw uit !

Na melding van de schade kreeg ik snel een reactie om langs te komen om de schade te beoordelen. Daar kreeg ik een heldere uitleg wat ik kon verwachten. De schade zelf is precies hersteld zoals... Na melding van de schade kreeg ik snel een reactie om langs te komen om de schade te beoordelen. Daar kreeg ik een heldere uitleg wat ik kon verwachten. De schade zelf is precies hersteld zoals vooraf verteld. En ze hebben mij zelfs nog getipt over een (ander) mankement aan de auto. Ook de leenfiets bood die dagen een prima alternatief!

Door drukte duurde het wat langer voordat mijn auto gemaakt kon worden. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ik aan de beurt was.
Snel geholpen bij het melden van de schade en het...
Snel geholpen bij het melden van de schade en het inleveren van de auto. Prima leenauto mee.
Schade perfect hersteld. Vriendelijke medewerkers.

De werkzaamheden zijn keurig conform afspraak uitgevoerd binnen de hiervoor aangegeven tijd.

Snel en netjes!

Perfect geholpen en alles uitgevoerd zoals afgesproken vriendelijk ontvangen

Correcte afhandeling van de schade. Vakwerk!

Door de verzekering doorverwezen naar ASR Nootdorp, vriendelijk en correct geholpen voor de afhandeling van de schade aan mijn auto.
De schade was niet meer zichtbaar na reparatie.

Keurig otntvangen nette behandelling
Mooi op tijd klaar auto mooi

Keurig te woord gestaan, en prima geholpen, goeie service, auto netjes afgeleverd,