Matig, doen niks extra.iets aantippen of zo. Als je buiten de verzekering om iets wilt laten doen, word je niet teruggebeld.
De schade wordt wel prima hersteld.

Tot 2 keer toe is mijn afspraak geannuleerd omdat er geen vervangend vervoer was door uitloop van werkzaamheden.

Zeer goed. Duidelijk afspraken die ook werden nagekomen m.a.w. zeer tevreden.
Zeer goed. Duidelijk afspraken die ook werden nagekomen m.a.w. zeer tevreden.
Goede nazorg, er werd verteld hoe de reparatie is uitgevoerd en ook de afhandeling met de verzekeraar is goed geregeld.

Ik heb alleen maar goede ervaring prettig en vakkundig geholpen. Vriendelijk personeel. Zal jullie zeker aanbevelen weer

Vriendelijke mensen en mijn auto zag er weer prima uit.

Vriendelijk contact via telefoon, app en in het echt. Tevreden over het resultaat, evenals de snelle eerste oplossing die geboden werd toen ik de schade in eerste instantie kwam laten zien. Vriendelijk contact via telefoon, app en in het echt. Tevreden over het resultaat, evenals de snelle eerste oplossing die geboden werd toen ik de schade in eerste instantie kwam laten zien.

De wachttijd van een maand is jammer, maar niet kwalijk te nemen uiteraard. Ik zou daarnaast meegenomen worden in de mail richting het leasebedrijf, met een verslag van wat er gedaan is. Die mail heb ik niet gehad, geen ramp en wellicht komt hij nog.

Desondanks heel tevreden.

Goed schade herstelbedrijf maar erg druk waardoor de afspraak verzet is geworden.

Prettige samenwerking, behulpzaam. Afspraken worden nagekomen. Resultaat was uitstekend
Prettig dat de leenauto klaar stond. Heb dit wel eens anders meegemaakt

Super ervaring. Vriendelijke mensen! Goede service!

Goed geïnformeerd, afspraken nagekomen en reparatie ziet er keurig uit. Leenauto was gelijkwaardig en in goede staat.