Professionele behandeling en afhandeling. Prettige ervaring.

Volgens afspraken alles goed uitgevoerd met vervangende auto.

Vriendelijke mensen, flexibel en oplossinggericht, eerlijk schade herstel advies en denken mee, prima vervangend vervoer, reparatie en spuitwerk zoals afgesproken en uitgevoerd door kundig personeel.

- Het contact was vriendelijk en duidelijk
- Zeer klantvriendelijke medewerkers
- Alle afspraken worden ook nog via de mail bevestigd

Ik hoop ze voorlopig niet meer nodig te...
- Het contact was vriendelijk en duidelijk
- Zeer klantvriendelijke medewerkers
- Alle afspraken worden ook nog via de mail bevestigd

Ik hoop ze voorlopig niet meer nodig te hebben maar zou ze de volgende keer weer kiezen :)

Kan niet beter, goede communicatie, perfecte leenauto en van de schade zie je niks meer.
Prijs was niet relevant want verzekeraar betaalde.

Zeer tevreden. Communicatie is helder en direct. Als er zaken wijzigen als gebrek aan leenautos wordt er netjes gebeld met excuses. Schadeopname gaat snel en worden goede tips en adviezen geregeld.... Zeer tevreden. Communicatie is helder en direct. Als er zaken wijzigen als gebrek aan leenautos wordt er netjes gebeld met excuses. Schadeopname gaat snel en worden goede tips en adviezen geregeld. Vriendelijk personeel en kundig. Afspraken worden goed nagekomen

De auto werd keuring gerepareerd en weer schoon en gestofzuigd binnen twee dagen weer aan me meegegeven. Het spuitwerk zag er ook prima op kleur uit, geen enkel kleurverschil!

Vriendelijke medewerkers, duidelijke afspraken en de schade is prima hersteld. Mooie vervangende auto.

Duidelijke communicatie, snelle en goede afhandeling. Kleine extra service na een vraag.

Zeer professioneel. Ik werd keurig weggebracht.
Toen de auto klaar was, met een taxi opgehaald. Auto ook nog gewassen. Prettige mensen met humor.