Zeer vriendelijke dame aan de balie die zelfs op het laatste moment nog de service bied voor een leenauto die ik van te voren niet had gereserveerd. Mijn auto is keurig gemaakt en kreeg hem gewassen... Zeer vriendelijke dame aan de balie die zelfs op het laatste moment nog de service bied voor een leenauto die ik van te voren niet had gereserveerd. Mijn auto is keurig gemaakt en kreeg hem gewassen en gestofzuigd terug, dank u wel voor deze service!

Jammer auto is meer beschadigd dan voor herstel

Van supergoed bedrijf nu aan het bezwijken aan haar eigen succes. Druk, volgepland en discutabele eindaflevering.

Je wordt vriendelijk geholpen, goede schatting, vervangend vervoer goed geregeld. Snelle afspraak geregeld en de reparatieduur goed voorspeld. Auto weer prima hersteld

Uitstekend ontvangen door dhr. Karel. Goede en duidelijke uitleg gekregen van het te volgen proces m.b.t het herstelleen van de schade. Ik voelde me gelijk thuis. Snelle afhandeling ( binnen een... Uitstekend ontvangen door dhr. Karel. Goede en duidelijke uitleg gekregen van het te volgen proces m.b.t het herstelleen van de schade. Ik voelde me gelijk thuis. Snelle afhandeling ( binnen een week was de auto klaar). Ik ben zeer tevreden klant. Als dank u wel voor de goede servies en de vriendelijkheid van personeel heb ik lekker Marokkaanse koekjes voor hen gebracht.

Leveren prima werk, echter heb ik de ervaring dat het puntje op de i vaak wordt vergeten

Duidelijk informatie , meedenken en vriendelijk personeel . Afspraken worden negekomen

Vriendelijke behulpzame mensen. Mijn auto is vakkundig gerepareerd. Heel blij mee.

Heel prettig ontvangen, duidelijke informatie over de reparatie van de auto en wanneer dit gaat gebeuren. Prima auto, tijdelijk als vervanging. Ik ben heel tevreden. Heel vriendelijk personeel,... Heel prettig ontvangen, duidelijke informatie over de reparatie van de auto en wanneer dit gaat gebeuren. Prima auto, tijdelijk als vervanging. Ik ben heel tevreden. Heel vriendelijk personeel, nemen alle tijd om e.e.a. toe te lichten.

Hele aardige mensen, zeer communicatief, transparant en professioneel.