Mijn auto weggebracht, heel vriendeklijk ontvangen. Er stond een prima vervangende auto klaar. Op mijn verzoek mijn tankpos te mogen halen (lag nog in de auto) werd allert gereageerd, deze lag... Mijn auto weggebracht, heel vriendeklijk ontvangen. Er stond een prima vervangende auto klaar. Op mijn verzoek mijn tankpos te mogen halen (lag nog in de auto) werd allert gereageerd, deze lag direct klaar bij de balie. Met het maken van de afspraak werd rekening gehadden met mijn agenda. Na 2 dagen kon ik da auto weer ophalen, keurig gewaseen en schoon. kortom; een uitstekend bedrijf! met dito personeel!

Auto opkorte termijn en keurig hersteld en correct met de verzekering afgewerkt

Prima contact en kwalitatief goed herstel
Jammer dat je naar de dealer moet voor kalibratie technieken.

Ze denken met je mee.
allemaal heel vriendelijk
hele goede service

Prettig contact met betrekking tot de afspraak maken er wordt meegedacht ondanks dat dit bedrijf niet als hersteller werd aangemerkt door de leasemaatschappij. Herstel van de wagen is ook geheel... Prettig contact met betrekking tot de afspraak maken er wordt meegedacht ondanks dat dit bedrijf niet als hersteller werd aangemerkt door de leasemaatschappij. Herstel van de wagen is ook geheel volgens afspraak en tevredenheid uitgevoerd.
Hopelijk kunnen /mogen wij in de toekomst bij eventuele schade weer gebruik maken van hun diensten van de leasemaatschappij ook omdat dit bedrijf snel reageert en qua afstand bij ons in de buurt (Tilburg) zit ipv de eerder voorgestelde partij in Zwolle.

Zeer netjes geholpen

Keurige afwikkeling van het gehele traject

De schade aan mijn auto is prima gerepareerd.
Het bedrijf komt zijn afspraken na.
De schade aan mijn auto is prima gerepareerd.
Het bedrijf komt zijn afspraken na.
Er werd aangegeven dat de auto ( door werkdruk ) na ongeveer14 dagen klaar zou zijn, wat ook uit kwam.
Het hele grote voordeel van dit bedrijf is dat men zaterdag in de ochtend open is zodat direct een vervangende auto geregeld werd zodat ik vervangend vervoer had.
Men hield het bedrijf zelf langer open om mijn auto na sluitingstijd aan te bieden en te helpen met de afhandeling met de verzekering.

Als tip zou ik in de vervangende auto een kleine beschrijving geven met daarop de belangrijkste functies van de leenauto. Denk hierbij aan de keuze brandstof, bediening verlichting en ruitenwissers, verstellen zitting, starten auto met drukknop.

Professionele en kundige medewerkers met oog voor de mensen! Daarnaast is een weer schone auto net dat beetje extra voor een grote glimlach na geleden schade

Prima geholpen