ASN heeft mijn schade zeer goed hersteld, de kras over de gehele zijkant en het achterportier wat vervangen is is heel goed gespoten. Bij het ophalen werd wel geconstateerd dat er enkele... ASN heeft mijn schade zeer goed hersteld, de kras over de gehele zijkant en het achterportier wat vervangen is is heel goed gespoten. Bij het ophalen werd wel geconstateerd dat er enkele rubberstrippen ook vervangen dienden te worden. Twee weken later hebben ze dit alsnog hersteld

We werden na een forse schade aan onze RAV4 snel en vakkundig geholpen ook bij de afhandeling met de verzekering. Tijdens de reparatiewerkzaamheden gedurende twee dagen kregen we gratis een leenauto... We werden na een forse schade aan onze RAV4 snel en vakkundig geholpen ook bij de afhandeling met de verzekering. Tijdens de reparatiewerkzaamheden gedurende twee dagen kregen we gratis een leenauto (wel aftanken voor het inleveren, anders gedoe!). Over de reparatie zelf niets dan lof. Zeker een aanrader dus.
Ruud K., Hollandsche Rading

Vriendelijk en op tijd.

Vriendelijk personeel. De auto zag er erg goed uit. Er was niks meer te zien van de schade.

Duidelijke uitleg over de werkzaamheden, keurig uitgevoerd

Goede service en de auto ziet er weer als nieuw uit. Vriendelijk personeel

Klantvriendelijk en open

Vriendelijke kundige medewerkers, goede service en contact. Uitstekend resultaat!

Ik werd netjes en correct geholpen

Vriendelijk en klantgericht.
Goede afspraken en het kwaliteit niveau is hoog.