Prettige samenwerking, behulpzaam. Afspraken worden nagekomen. Resultaat was uitstekend
Prettig dat de leenauto klaar stond. Heb dit wel eens anders meegemaakt

Super ervaring. Vriendelijke mensen! Goede service!

Goed geïnformeerd, afspraken nagekomen en reparatie ziet er keurig uit. Leenauto was gelijkwaardig en in goede staat.

Perfect afgehandeld komen afspraken goed na vriendelijk en snel geholpen

Plezierig contact, snelle en duidelijke antwoorden op vragen. Auto zeer netjes gerepareerd!

Goed ontvangen en keurig ruit vervangen

Klantvriendelijk, korte lijnen, hierdoor duidelijke afspraken. Vriendelijke medewerkers. Goede service, auto netjes afgewerkt en ook nog gewassen.

Zeer snelle en betrouwbare service. Ik heb mijn auto zo goed als nieuw teruggekregen.

Mijn grill en mijn kentekenplaat moesten gerepareerd worden. Maar 1 van de 2 is op tijd gelukt. Nu moet ik nog een keer heen en weer terwijl ik ook gebeld had kunnen worden met de vraag of ze de... Mijn grill en mijn kentekenplaat moesten gerepareerd worden. Maar 1 van de 2 is op tijd gelukt. Nu moet ik nog een keer heen en weer terwijl ik ook gebeld had kunnen worden met de vraag of ze de auto nog een dagje langer konden auto (dat was geen probleem geweest).

Top service, zeer vriendelijke medewerkers en auto zeer mooi hersteld! Van harte aanbevolen.