Zeer vriendelijke en goede afspraak. De auto is prima afgeleverd.

Bij het eerste contact al een prettig gevoel. Aardig personeel, snelle actie en via de mail werden wij op de hoogte te houden over het verloop van de reparatie. Fijne leenauto en wij kregen na 4... Bij het eerste contact al een prettig gevoel. Aardig personeel, snelle actie en via de mail werden wij op de hoogte te houden over het verloop van de reparatie. Fijne leenauto en wij kregen na 4 dagen onze auto weer als nieuw terug.

Kortom, dik tevreden

Top bedrijf, hebben mij prima geholpen.

We zijn uitstekend geholpen, ook toen we door omstandigheden haast hadden met het herstellen van een autoschade. Het werd voortvarend aangepakt en netjes binnen enkele dagen opgeleverd.

Ik ben zeer tevreden over het resultaat,en dat ze mij naar huis brachten en de auto weer bij mijn huis hebben gezet.de auto was ook netjes schoon gemaakt.bedankt.

Keurige zaak,vriendelijk personeel en onze schade is keurig en strak verholpen

Je wordt snel geholpen , vervangende auto beschikbaar goede service en klantvriendelijk.
Wat wil je nog meer.

Goed ontvangen, uitleg gekregen, mail met informatie over vordering auto, meteen een huurauto beschikbaar. Topper!

Goede service klant vriendelijk en de reparatie wordt goed uitgevoerd

Schade perfect hersteld, ondanks de moeilijke lakkleur. Prima geholpen. Kan niet beter. Een voorbeeld.