Goed schadeherstel en vriendelijke afhandeling, telefonisch en in persoon. Ondanks de vakantie drukte heeft men toch de auto volgens afspraak gerepareerd en dat wordt zeer gewaardeerd. Zeker omdat... Goed schadeherstel en vriendelijke afhandeling, telefonisch en in persoon. Ondanks de vakantie drukte heeft men toch de auto volgens afspraak gerepareerd en dat wordt zeer gewaardeerd. Zeker omdat we met de beschadigde auto op vakantie gingen. Ook een prima vervangende auto gekregen.

Geen bijzonderheden. Was de eerste keer en ben goed geholpen.

Nadat ik mijn auto voor herstel heb moeten binnenbrengen bij ASN Heerlen, had ik een erg positief gevoel over het bedrijf en de Service. Ik kon de schade zonder afspraak meteen laten bekijken.... Nadat ik mijn auto voor herstel heb moeten binnenbrengen bij ASN Heerlen, had ik een erg positief gevoel over het bedrijf en de Service. Ik kon de schade zonder afspraak meteen laten bekijken. Diezelfde dag werd er meteen een datum afgesproken voor het herstel. De vervangwagen die ik kreeg werkte ook prima en had airco, wat heel fijn was in de warme dagen. Het herstel duurde langer dan verwacht door vertraagde levering van een onderdeel. Maar ik kon elke dag bellen voor een update en ik werd vriendelijke verder geholpen. Nog fijner was geweest als ASN zelf telefonisch of via mail een update gaf, maar dit kost veel tijd natuurlijk. De schade is ook prima gerepareerd.

Ik heb voor de eerste keer hiermee te maken gehad en ben zeer tevreden!

Goede kwaliteit, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed contact telefonisch, duidelijk en correct.
Goede mail contact, afspraken en uiterst bekwaam en vriendelijk personeel. Werkzaamheden zeer goed uitgevoerd

We hebben over het algemeen goede ervaring met ASN. Tip van onze kant, als jullie de auto poetsen dan doe het goed. Heeft iemand met vuile handen aan ons met leder beklede stuurwiel gezeten waardoor... We hebben over het algemeen goede ervaring met ASN. Tip van onze kant, als jullie de auto poetsen dan doe het goed. Heeft iemand met vuile handen aan ons met leder beklede stuurwiel gezeten waardoor er nu vlekken op zitten. Hebben dat al veel verbeterd met “na”poetsen.

Vriendelijke ontvangst. Even meelopen in te kijken. Goede inschatting maken en een duidelijke afspraak. Fijn dat je nog een mailtje krijgt dag voor de daadwerkelijke afspraak. Verlossend... Vriendelijke ontvangst. Even meelopen in te kijken. Goede inschatting maken en een duidelijke afspraak. Fijn dat je nog een mailtje krijgt dag voor de daadwerkelijke afspraak. Verlossend telefoontje dat we de auto weer kunnen oppikken. Heel mooi gemaakt, top werk