Perfecte service, correct en komen afspraken na.

Recht toe, recht aan communicatie

Prima bedrijf die goed werk aflevert

Bij het eerste bezoek aan ASN om mijn schade te melden, werd ik prima te woord gestaan.
Er werd zorgvuldig gekeken en uitleg gegeven.
Bij het brengen van mijn eigen auto, stond er een...
Er werd zorgvuldig gekeken en uitleg gegeven.
Bij het brengen van mijn eigen auto, stond er een leenauto klaar, die bij mij paste n.l. een automaat. Volgens afspraak stond de gerapareerde auto na een werkweek klaar.

Erg tevreden, vriendelijk en behulpzaam personeel. Schade hebben is erg vervelend, de hulp die ze bieden ondanks dat ze het druk hebben is erg fijn.

Attent, klantvriendelijk, goed en mooi werk geleverd. Heel tevreden.

Bijzonder klantvriendelijk de gemaakte afspraken worden correct nagekomen.
Kwaliteit van het herstel is prima op orde

Zeer klantvriendelijk. Mijn auto was later klaar en ze brachten mijn auto voor de deur.

Persoonlijk in de afgelopen 20 jaar niet met autoschade te maken gehad. Mijn contactpersoon bij ASN nam mij als ervaren professioneel bij de hand en ik werd juist en volledig geïnformeerd.

Schade rijden is nooit leuk, maar als het dan toch gebeurt ben je bij ASN Autoschade Gebr. Van Leeuwen aan het juiste adres voor herstel. Mijn auto is weer als nieuw, van buiten en van binnen!... Schade rijden is nooit leuk, maar als het dan toch gebeurt ben je bij ASN Autoschade Gebr. Van Leeuwen aan het juiste adres voor herstel. Mijn auto is weer als nieuw, van buiten en van binnen! Hartelijk dank voor de uitstekende service en reparatie. Ook het tijdelijke, provisorische herstel was prima!