Buitengewoon vriendelijk en kundig geholpen.

Vanaf het begin tot aan het einde van het contact met Autoschade Gebr. Van Leeuwen is uitstekend geweest. Er kon direct een afspraak worden ingepland. Helder en duidelijk werd uitgelegd wat er... Vanaf het begin tot aan het einde van het contact met Autoschade Gebr. Van Leeuwen is uitstekend geweest. Er kon direct een afspraak worden ingepland. Helder en duidelijk werd uitgelegd wat er allemaal gedaan zou worden. Kortom een heel plezierig contact.

Zeer vriendelijke mensen, die precies vertellen wat de situatie is.
De auto is super mooi herstelt en binnen de afgesproken tijd.

Heel goed. De mensen van ASN verstaan hun vak, nemen de tijd om de schade te bekijken.
Voor mij was dit de 1e keer bij ASN. Ik hoop dat ik er niet heel snel weer kom, maar als ik weer iets onhandigs met de auto doe, dan weet ik ASN te vinden.
Mijn auto is weer als nieuw!

Super service, aardige mensen, faire prijzen. De vorige keer had ik een licht kras en die ik gratis even gepoetst, dat kom je zelden meer tegen. Ik kom (helaas :)) altijd terug bij De Zeeuw.

De rustige vriendelijke meelevende medewerker gaf mij vanaf het eerste moment het volste vertrouwen in het herstellen van mijn schade en dat gevoel was terecht!
Perfect georganiseerd en kundig...
Perfect georganiseerd en kundig schadebedrijf.

goede planning, duidelijke informatie bij aangaan van opdracht, correcte afhandeling en bovenal goed werk in herstel vd schade

Zeer vriendelijke en vlotte behandeling. Goede informatie.

Prima, komen meer dan alleen de afspraken na

Vriendelijke keurige en meedenkend met de klant personeel. In 1 woord top!