Schade rijden is nooit leuk, maar als het dan toch gebeurt ben je bij ASN Autoschade Gebr. Van Leeuwen aan het juiste adres voor herstel. Mijn auto is weer als nieuw, van buiten en van binnen!... Schade rijden is nooit leuk, maar als het dan toch gebeurt ben je bij ASN Autoschade Gebr. Van Leeuwen aan het juiste adres voor herstel. Mijn auto is weer als nieuw, van buiten en van binnen! Hartelijk dank voor de uitstekende service en reparatie. Ook het tijdelijke, provisorische herstel was prima!

Klantgericht bedrijf erg vriendelijk en meedenkend super service altijd zeer netjes beveel dit bedrijf ten zeerste aan

Van begin tot eind super netjes geholpen. Er werd mee gedacht en schade is fantastisch hersteld, mijn auto is weer als nieuw.

Erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen en de schade is perfect hersteld in de afgesproken tijd.

Persoonlijke benadering

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Vriendelijke mensen, goede services. Meedenkend en komen hun afspraken na. Kwaliteit van herstel was top.
Een 9 ipv 10 omdat ze het zo druk hebben dat ik ca 6-8 weken moest wachten voordat ik aan de beurt was

Professioneel, goeie service met duidelijke en fijne communicatie. Mooi eindresultaat! Aanrader.

Goede deskundige mensen

Alles top uitgevoerd volgens plan en prijsopgave