Ik vond de afwikkeling van de autoschade goed

Goede en snelle afhandeling, prettige en duidelijke communicatie.

Contact leggen kan even duren maar is begrijpelijk.
De medewerkers zijn klantvriendelijk ,ik word netjes en correct te woord gestaan.
afspraken zijn bij mij prima nagekomen. Contact leggen kan even duren maar is begrijpelijk.
afspraken zijn bij mij prima nagekomen.
verstrekte informatie /advies is duidelijk uitgelegd.
er moet nog een strip nageleverd worden.die na 3x bestellen verkeerd geleverd is.dit is overmacht.nog n keertje even terug voor plaatsing

Goed ontvangen en geholpen .

Mijn ervaring is snelle hulp duidelijke uitleg wat er gedaan wordt en snelle en zorgvuldige afhandeling.
Zeer aan te raden.

We hebben de schade van onze BMW, volledige zijkant aan de bestuurderskant moest vervangen/uitgedeukt/opnieuw gespoten na contact met een beton vrachtwagen.
Contact over hoe en wat is op een...
Contact over hoe en wat is op een nette, zeer klantvriendelijke manier afgehandeld.
Het eindresultaat krijgt een zeer goed, geen verschil tussen de oude en de nieuwe lak qua kleur, zo goed is de schade herstelt!

Klantvriendelijk, goede survice, komen afspraken na en de werkzaamheden zijn 100 procent

Naar aanleiding van hagelschade terecht gekomen bij ASN autoschade in mijn woonplaats Etten-leur. Service uitstekend, zowel telefonisch als fysiek.
De schade is na snelle afspraak, meer dan...
De schade is na snelle afspraak, meer dan uitstekend gerepareerd. Auto is schoongemaakt en gewassen, voordat deze weer werd overgedragen. Ik ben uitermate tevreden over het contact en de reparatie!

De contacten met ASN Autoschade Etten-Leur waren correct.
De uitleg van herstel van de schade duidelijk.
De afspraak voor herstel werd enkele dagen naar voren gehaald.
Voor zover...
De contacten met ASN Autoschade Etten-Leur waren correct.
De uitleg van herstel van de schade duidelijk.
De afspraak voor herstel werd enkele dagen naar voren gehaald.
Voor zover ik als leek kan beoordelen: Schade heel netjes hersteld.