Ik had geen eerdere ervaring met schadeherstelbedrijven. Ook deze schade is door een ander veroorzaakt. Gelukkig liet deze persoon zijn personalia achter, zodat ik verzekeringstechnisch geen... Ik had geen eerdere ervaring met schadeherstelbedrijven. Ook deze schade is door een ander veroorzaakt. Gelukkig liet deze persoon zijn personalia achter, zodat ik verzekeringstechnisch geen problemen heb gehad.
ASN heeft mi en verzekeringstechnisch en qua schadeherstel goed werk geleverd.
Ik ben in ieder geval tevreden, het was mijn eerste keer en voor mij blijft het daarbij.

Klantvriendelijke en deskundige afhandeling van de schade. Meld mij weer bij onverhoopte schade.

Het duurde even maar het resultaat mag er zijn

Prima dienstverlening. Je wordt uiterst vriendelijk te woord gestaan en de afhandeling gaat soepel. Het belangrijkste, het schadeherstel, is zeer goed gedaan. Je krijgt daarnaast je auto gewassen... Prima dienstverlening. Je wordt uiterst vriendelijk te woord gestaan en de afhandeling gaat soepel. Het belangrijkste, het schadeherstel, is zeer goed gedaan. Je krijgt daarnaast je auto gewassen terug, de auto leek nieuw! Prima bedrijf.

Vriendelijk en meedenkend te woord gestaan door de vrolijke baliemedewerkster en medewerker.

Vlotte eerste beoordeling van de schade aan auto.

Helaas was het de moeite...

Vlotte eerste beoordeling van de schade aan auto.

Helaas was het de moeite niet meer om de auto te laten repareren, maar had het anders met goed gevoel aan hun overgelaten

Kortom goeie en snelle service

Keurige en plezierige ontvangst. Keurig zaken uitgelegd. Mooie vervangende auto stond klaar. Schade aan portier uitstekend gerepareerd. Geen enkel kleur verschil. Alles binnen de afgesproken tijd.... Keurige en plezierige ontvangst. Keurig zaken uitgelegd. Mooie vervangende auto stond klaar. Schade aan portier uitstekend gerepareerd. Geen enkel kleur verschil. Alles binnen de afgesproken tijd. Top!!

Contact is uitstekend. De relaxte manier van communiceren en het oplossen van eventuele uitdagingen bevalt zeer goed.

Klantvriendelijke ontvangst, meedenkende eigenaar en gedegen vakmanschap, kortom: een uitstekende ervaring.

Onze ervaring is, dat de werkwijze die in hun folder of op hun website omschreven staat, ook zo uitgevoerd.
Vriendelijk ontvangst aan de receptie en het eindresultaat van de reparatie is perfect.

Tot 2 keer toe is mijn afspraak geannuleerd omdat er geen vervangend vervoer was door uitloop van werkzaamheden.