carol van dijk

Ruilen van een bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Voor de Kerst kreeg ik een poster dubbel. Ruilen was geen probleem en ik werd vlot en vriendelijk te woord gestaan. Super.

Uitstekende service!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Had een prachtige artposter besteld, maar de kleur viel ons tegen.
Na telefonische contact kreeg ik een nieuwe poster toegestuurd in de juiste kleur.
En dit alles kosteloos en wederom in...
Had een prachtige artposter besteld, maar de kleur viel ons tegen.
En dit alles kosteloos en wederom in een risicoloze verpakking.
Nogmaals heel erg bedankt.
Chapeau voor dit bedrijf.

Heel mooi assortiment!

Heel mooi assortiment!

Ron Storm

Na eerst op internet te hebben gezocht naar bedrijven die de door ons gekozen afbeeldingen konden leveren, kwamen we bij Artbol terecht. Echter wij wilden een acrylic uitvoering. Geen enkel... Na eerst op internet te hebben gezocht naar bedrijven die de door ons gekozen afbeeldingen konden leveren, kwamen we bij Artbol terecht. Echter wij wilden een acrylic uitvoering. Geen enkel probleem: direct met ons meedenken, snelle reacties per telefoon en e-mail. Kortom een super service en wij hebben onze 3 afbeeldingen op acrylic!

Beschrijf hier uw ervaring

De zorgvuldige verpakking is meer dan je zou verwachten. Alle risico's worden uitgesloten.

N.M.

Super!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had een kleine poster besteld en na 2 weken werd duidelijk dat de verkeerde maat geleverd was. Ze hebben het heel netjes opgelost en mij een grotere poster gestuurd! Top super blij mee :)

A. de Pagter

Na de renovatie van onze woonkamer hadden we een groot schilderij nodig.
Na de renovatie van onze woonkamer hadden we een groot schilderij nodig.
Op internet hebben we eerst het kaf van het koren gescheiden en kwamen toen bij de firma Artbol in Nijmegen terecht.
Hier hebben we een prachtig canvas van Willem Haenraats gekocht, afmeting 120 X 90 cm.
Het canvas is vakkundig- en stevig opgespannen op een houten frame.
Wij genieten iedere dag van dit mooie werk.
De firma Artbol levert een prima service, met goede kwaliteit en komt haar afspraken na.
Wij bevelen deze firma van harte bij U aan.

Beschrijf hier uw ervaring

Grote sortering aan kunstwerken.
Goede kwaliteit. Komt afspraken na.

marie de groof

Zeer goede service en feedback van dit bedrijf !!!

Beschrijf hier uw ervaring

ik ben een heel tevreden klant !!

collectie is enorm