BrightView Media

inez martini

Caroline

Zeer goed en snelle levertijden

Dylan Coltman

Heel slecht!!
Heel slecht!!
Stond vandaag besteld morgen in huis en nu moet ik er zelf achter aan bellen omdat ik het nog niet ontvangen heb en uiteindelijk horen dat ze hopen het met 2weken te kunnen opsturen. Heel slecht dat er geen mail of contact met me wordt opgenomen om doortegeven dat het later wordt verzonden!!

Miranda Van

Vriendelijke service, snelle levering, goede producten

S.H. Tse

Snelle levering en zeer goede communicatie over de levering van het product. Je wordt goed op de hoogte gehouden

Peter Gasse

Top bedrijf

alex nijveld

Top geen problemen

Wiebo Hobma

Per abuis had ik een verkeerde bestelling gedaan. Snel een mail er achter aan gestuurd. Nieuwe bestelling gedaan. Binnen drie dagen stond het aankoopbedrag van de verkeerde bestelling weer op mijn... Per abuis had ik een verkeerde bestelling gedaan. Snel een mail er achter aan gestuurd. Nieuwe bestelling gedaan. Binnen drie dagen stond het aankoopbedrag van de verkeerde bestelling weer op mijn rekening. Super!

Sander De lange

Snelle levering van prima product maar daarna wordt je helemaal gek van alle berichten en reclame