Fijne cursus, overzichtelijk en duidelijk met goede voorbeelden uit de praktijk die door enthousiaste docente genoemd werden. Goede balans tussen theorie en praktijk. Wel bijzonder dat cursisten van... Fijne cursus, overzichtelijk en duidelijk met goede voorbeelden uit de praktijk die door enthousiaste docente genoemd werden. Goede balans tussen theorie en praktijk. Wel bijzonder dat cursisten van de basiscursus en herhalingscursus samen worden geplaatst.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je complimenten over onze cursus, we zijn blij om te horen dat je ervan hebt genoten! Onze docente zet zich altijd in om de lesstof op een duidelijke en praktische manier over te... Bedankt voor je complimenten over onze cursus, we zijn blij om te horen dat je ervan hebt genoten! Onze docente zet zich altijd in om de lesstof op een duidelijke en praktische manier over te brengen, dus het is geweldig om te horen dat de voorbeelden uit de praktijk nuttig waren. We begrijpen dat het samenvoegen van cursisten van de basiscursus en herhalingscursus wellicht ongewoon lijkt, maar we hebben gemerkt dat dit vaak leidt tot waardevolle interactie en uitwisseling van ervaringen tussen de verschillende niveaus. Het is belangrijk dat iedereen de kans krijgt om van elkaar te leren en nieuwe inzichten op te doen. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen je in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen voor een vervolgcursus bij ARBO centrum!

Ervaringen zijn goed
Zelfde als met de heftruck toendertijd

Prima ervaring, duidelijke cursus en instructies.

Super fijne bhv cursus met alles er op en er aan, zelfs nog echt brandjes blussen. Heel veel geleerd maar ook enorm gelachen. Instructeur zeer professioneel en wist op elke vraag een antwoord.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve feedback op onze BHV cursus! We streven ernaar om zowel een leerzame als leuke ervaring te bieden, en het doet ons deugd te horen dat dit is gelukt. Onze instructeurs zijn... Bedankt voor je positieve feedback op onze BHV cursus! We streven ernaar om zowel een leerzame als leuke ervaring te bieden, en het doet ons deugd te horen dat dit is gelukt. Onze instructeurs zijn inderdaad zeer professioneel en hebben uitgebreide kennis binnen het vakgebied. Als ARBO centrum willen we ervoor zorgen dat mensen zich goed voorbereiden op noodsituaties en dat ze met vertrouwen kunnen handelen wanneer dit nodig is. Nogmaals bedankt!
Melissa

Een goede ervaring ging helemaal

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor het delen van je goede ervaring met ons ARBO centrum! We zijn blij te horen dat alles goed is gegaan en dat je tevreden bent met onze dienstverlening.

J.H.E. Dentener

Voldoende

Veel geleerd op de cursus dag