Zeer prettig. Goede uitleg en erg leerzaam

Reactie ARBO centrum:

Dank je wel voor je positieve reactie! Het doet me goed om te horen dat je onze uitleg prettig vond en dat het leerzaam was. Als ARBO centrum streven we ernaar om mensen bewust te maken van... Dank je wel voor je positieve reactie! Het doet me goed om te horen dat je onze uitleg prettig vond en dat het leerzaam was. Als ARBO centrum streven we ernaar om mensen bewust te maken van arbeidsomstandigheden en veiligheid op de werkvloer, dus het is fijn om te weten dat onze boodschap overkomt.
Melissa

Prettige ervaring , instructeur was goed onderlegd en wist de materie entertainend te houden. Serieus opgesteld met genoeg persoonlijke aandacht en hulp.

Reactie ARBO centrum:

Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze instructeurs altijd goed onderlegd en enthousiast te laten zijn over de materie die ze presenteren. Het is geweldig om te horen dat je... Bedankt voor je positieve feedback! We streven ernaar om onze instructeurs altijd goed onderlegd en enthousiast te laten zijn over de materie die ze presenteren. Het is geweldig om te horen dat je onze trainingen als prettig hebt ervaren en dat de instructeur erin slaagt om de lesstof op een entertainende manier over te brengen. We hechten ook veel waarde aan persoonlijke aandacht en hulp, omdat we begrijpen dat dit kan bijdragen aan een effectieve leerervaring.
Melissa

Prima training voorafgaand aan examen, ook snelle mogelijkheid voor examen

Mirjana trajkovic

Goed ingericht, goed bereikbaar met de auto.

Reactie ARBO centrum:

Dank je wel voor je positieve feedback! We doen ons best om ervoor te zorgen dat ons ARBO centrum goed is ingericht en gemakkelijk bereikbaar met de auto. We waarderen het dat je de moeite hebt... Dank je wel voor je positieve feedback! We doen ons best om ervoor te zorgen dat ons ARBO centrum goed is ingericht en gemakkelijk bereikbaar met de auto. We waarderen het dat je de moeite hebt genomen om dit te delen. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Bedankt voor je support!