Snelheid / levertijd
Betrouwbaarheid
Prijs/Kwaliteit verhouding
Communicatie
7.8/10

Personeel is zeer vriendelijk. Zowel de dame aan de telefoon, als de vullers van de flessen water.
Compliment aan de 'oude" werknemer, die loopt te rennen door het gebouw ( sorry ben even de naam kwijt )

Communicatie via de telefoon kan beter. Ben in het verleden ook niet altijd vriendelijk te woord gestaan.
De mensen die het water leveren en het onderhoud doen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Behulpzaam bij de levering en erg aardig.

betere communicatie over de dag en het tijdstip van levering .
Sommige telefonistes leren om vriendelijker te zijn.

Geen klachten

nee

nee

Goede ervaring

Bellen vaak na.

Bea Appelman

Aqua light belt altijd keurig of er nog water nodig is. Hoef je niet zelf bij te houden. Ik moet altijd in het voorraadhok kijken en ze bellen dan altijd keurig met tien minuten terug. Alleen jammer... Aqua light belt altijd keurig of er nog water nodig is. Hoef je niet zelf bij te houden. Ik moet altijd in het voorraadhok kijken en ze bellen dan altijd keurig met tien minuten terug. Alleen jammer dat ze met anoniem bellen omdat dit in de regel altijd van die verkoopbedrijven zijn die lopen te leuren met hun producten. Dus als je dit in je telefoonscherm ziet verschijnen dan denk je altijd daar heb je er weer leurder maar dan is het Aqua Light. Verder zijn wij heel erg tevreden en hebben geen negatieve opmerkingen.Succes verder en nog een prettige dag.

Aria Etminan

Positief

snelle service

Goede ervaring. Fijn dat jullie zelf af en toe bellen met de vraag of er nog water nodig is. Ik wordt netjes te woord gestaan en de mensen welke de waterflessen brengen staan ons ook altijd netjes... Goede ervaring. Fijn dat jullie zelf af en toe bellen met de vraag of er nog water nodig is. Ik wordt netjes te woord gestaan en de mensen welke de waterflessen brengen staan ons ook altijd netjes te woord.