L&B elektrotechniek

Prima geregeld

Geleverde producten werken goed met duidelijke gebruiksaanwijzing.

Dimitris petsas

Top

Duidelijk goed materiaal en op tijd leveren

Movico bv

Goede ervaring, snelle levering

duidelijke uitleg van de artikelen

H. Vos

Ik ben snel en zorgvuldig geholpen door Applamp.nl
Ik ben snel en zorgvuldig geholpen door Applamp.nl
Ik had een verkeerd artikel opgestuurd gekregen, maar ze stuurden meteen het goede artikel op en ik had 's anderendaags al in huis. Super service!

Snelle afhandeling als er iets niet goed is gegaan.

John

Snelle levering, goede prijzen

Duidelijke informatie op de website. snelle respons via de e-mail

Whalma

Geen oordeel , daar hij nog niet gebruik is. Betreft de in go voor af ben ik zeer tevreden

Zoals gemeld de info , zeer duidelijk

Ger

Ruim assortiment, en snelle levering.
Prima kwaliteit en prima prijs.
Echt aanrader.

Padital nv Truck&Carwash

Sterk overzichtelijk

diversietijden

Feel Good TentEvent bv

Goed, alhoewel ik wel wat puntjes heb. Ten eerste staat er op jullie site vóór 23:00 uur besteld de volgende dag in huis. Ik heb het zo rond 22:00 uur besteld en ik had het niet de volgende dag in... Goed, alhoewel ik wel wat puntjes heb. Ten eerste staat er op jullie site vóór 23:00 uur besteld de volgende dag in huis. Ik heb het zo rond 22:00 uur besteld en ik had het niet de volgende dag in huis. Ik had lampen besteld. Hier hoorde een afstandsbediening bij. Blijkbaar horen die niet gelijk bij de lampen. Kreeg als antwoord, dat jullie niet precies weten hoeveel de klant wil. Misschien is het handig om er toch in ieder geval eentje mee te sturen. Nu moesten we weer € 4,40 verzendkosten betalen. Terwijl ik voor meer dan € 600 besteld had.

weet ik niet

Lambert