garage Walravens

NIET TE GOED VERLOPEN

het niet terug nemen van de aan koop wegens piraat stukken in belgie origineel aan gekocht zonder probleem en beter koop

Reactie Applamp.nl:

Beste Heer, We hebben u altijd netjes te woord gestaan. U bleef maar mails in capitale letters schrijven aan ons, en we beleven altijd vriendelijk en probeerden u te helpen. We begrijpen vanwege uw... Beste Heer, We hebben u altijd netjes te woord gestaan. U bleef maar mails in capitale letters schrijven aan ons, en we beleven altijd vriendelijk en probeerden u te helpen. We begrijpen vanwege uw cryptische berichten niet waarom u teleurgesteld bent. Alsnog een heel fijne dag en hopelijk vind u uw gading elders zonder de -voor ons- ondoorgrondelijke frustratie.

M van sante

Goed vindbaar op het Net

snel en correct geleverd

L V

Snelle levering, goede opvolging, product ok

snelle levering

Gerard

Prima. Ik bestelde een stekkertje, maar om de een of andere reden was het wel verzonden maar na een week nog niet aangekomen. Direct na mijn melding hebben ze een nieuwe verzonden die ik de dag erop... Prima. Ik bestelde een stekkertje, maar om de een of andere reden was het wel verzonden maar na een week nog niet aangekomen. Direct na mijn melding hebben ze een nieuwe verzonden die ik de dag erop in mijn bezit had. Top!

Klantvriendelijk

Prothya Biosolutions

Heel goed ervaring

Snelle levering, perfect communicatie

Man van Vuurplaats

Prima doen wat ze beloven

duidelijke site, duidelijke en correcte info over de verzendstatus, kortom uit het boekej

giovanni

Heb vrijdag april iets besteldt waarbij staat dat ik het maandag aankomt. ik krijg vergolgens een mail waarin staat dat de bestelling een dag later aan komt omdat het een brievenbus paketje is... Heb vrijdag april iets besteldt waarbij staat dat ik het maandag aankomt. ik krijg vergolgens een mail waarin staat dat de bestelling een dag later aan komt omdat het een brievenbus paketje is vooruit 1 dag later gaat wel maar vervolgens is die nog steeds niet door postnl aangenomen en het is woensdag

website was makkelijk te gebruiken

Heel goed.

Overzichtelijk

Jeroen Hondshorst

Duidelijk info.

Erik Wieleman

Prima website, snelle levering en dimmer werkt uitstekend

Overzichtelijk