Joan Schluter

Heerlijk product

Roger Van Ransbeek

Nahet insmeren komen de benen tot rust en doen ze minder pijn.

Elisabeth Optekamp

Makkelijk in gebruik en heeft er baat bij

Am Van schuppen

De ene dag helpt de zalf uitstekend de andere dag niet wat ik heel jammer vindt

A Holtkamp

Het verkoelend effect

Ton Vd Hoorn

Geweldig erg fijn en goed

G. Eikelenboom

Helpt zeker tegen RLS. Alleen moet tegenwoordig soms tot 6 keer insmeren voor resultaat

Nathalie Marchal

Werkt maar heel even of niet... het bedrijf heeft er ook maanden over gedaan om mijn staaltje op te sturen, het excuus was dat ze de betaling niet ontvangen hadden, nadat ik hun bewijs gaf dat ik in... Werkt maar heel even of niet... het bedrijf heeft er ook maanden over gedaan om mijn staaltje op te sturen, het excuus was dat ze de betaling niet ontvangen hadden, nadat ik hun bewijs gaf dat ik in januari heb betaald kreeg ik het pas toegestuurd... als ze dit bij iedereen doen worden ze daardoor nog rijk

Reactie Amish Origins:

Beste Nathalie, we hebben diverse keren geprobeerd om persoonlijk in contact met u te komen maar dit is helaas nog niet gelukt. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten op de juiste manier... Beste Nathalie, we hebben diverse keren geprobeerd om persoonlijk in contact met u te komen maar dit is helaas nog niet gelukt. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten op de juiste manier te helpen, jammer dat u deze ervaring niet hebt gehad.

Willeke De Vries Veenstra

Geweldig product gebruik het dagelijks