Nathalie Marchal

Werkt maar heel even of niet... het bedrijf heeft er ook maanden over gedaan om mijn staaltje op te sturen, het excuus was dat ze de betaling niet ontvangen hadden, nadat ik hun bewijs gaf dat ik in... Werkt maar heel even of niet... het bedrijf heeft er ook maanden over gedaan om mijn staaltje op te sturen, het excuus was dat ze de betaling niet ontvangen hadden, nadat ik hun bewijs gaf dat ik in januari heb betaald kreeg ik het pas toegestuurd... als ze dit bij iedereen doen worden ze daardoor nog rijk

Reactie Amish Origins:

Beste Nathalie, we hebben diverse keren geprobeerd om persoonlijk in contact met u te komen maar dit is helaas nog niet gelukt. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten op de juiste manier... Beste Nathalie, we hebben diverse keren geprobeerd om persoonlijk in contact met u te komen maar dit is helaas nog niet gelukt. We doen altijd ons uiterste best om onze klanten op de juiste manier te helpen, jammer dat u deze ervaring niet hebt gehad.

Willeke De Vries Veenstra

Geweldig product gebruik het dagelijks

José Rijkers

Dit product al eerder gebruikt en ik ben zeer tevreden. Al ruim 40 jaar last van rusteloze benen en dit helpt mij echt. Kan heerlijk slapen.

Henk Kramer

Werkt prima

Vroukje Van der weg

Werkt prima

Irma Gooijer-Kruimer

Ik heb poly-artrose en heb ook veel last van ontstekingspijn in mijn gewrichten. Het helpt echt om voor de nacht alle zere plekken in te smeren met Amish Origins. Ik slaap daardoor eerder in en merk... Ik heb poly-artrose en heb ook veel last van ontstekingspijn in mijn gewrichten. Het helpt echt om voor de nacht alle zere plekken in te smeren met Amish Origins. Ik slaap daardoor eerder in en merk bij het opstaan dat mijn gewrichten en spieren minder stijf zijn.

Reina van Houwelingen

Ik gebruik het pas zodra ik rusteloze benen heb. Ik smeer dan mijn been of benen in en de onderzijde van mijn rug. 9 van de 10 keer helpt dit snel.

LM Tusveld

Help zeker