Bennie Broekman

Ik heb net twee nieuwe binnen gekregen nu gaan we het proberen

Leo

Inmiddels goede ervaring met het product.

D van de Lagemaat

Ik ben heel erg blij met deze crème. Na het insmeren krijg ik een heerlijk fris gevoel op de kuiten, en heb ik veel minder last van onrustige benen tijdens de nacht.

D.van der schaaf

Werk bij mij prima rusteloze benen iets minder maar spieren en gewrichten heel goed

i.Drost

Tot nu toe helpt het nog niet

Reactie Amish Origins:

Inmiddels hebben we contact gehad en tips gegeven en hopen dat dat meer effect heeft.

Elle

Ik slikte elke avond medicijnen om te kunnen slapen. Met amish origins voor rls slik ik geen medicijnen meer. S'avonds voor het naar bed gaan smeer ik mijn benen in en heb de hele nacht nergens last... Ik slikte elke avond medicijnen om te kunnen slapen. Met amish origins voor rls slik ik geen medicijnen meer. S'avonds voor het naar bed gaan smeer ik mijn benen in en heb de hele nacht nergens last van. Wel overdag.

D.vander schaaf

Werkt geweldig alles is een stuk minder of weg als ik het gebruikt

Laura

Lekkere crème, snel toegestuurd maar ik heb geen vermindering van mijn klachten m.b.t. rusteloze benen ervaren.

J. de Wit

Het is een heerlijke pijnverzachtende creme als je spier en rugpijn hebt. Ik heb snel last van rugpijn an dan helpt dit, zeker ook om te slapen.