S Lokerse

Ben er nog niet helemaal overtuigd, maar vind het product prettig gevoel geven. Had beter in een pot kunnen bestellen, want vind de pomp lastig indrukken met reuma pijnlijke handen.

Céline Strijker

Het eerste middel wat écht direct helpt bij rusteloze benen.
Het eerste middel wat écht direct helpt bij rusteloze benen.
Verschillende vormen geprobeerd, zoals magnesiumpillen, crème en spray. Dit werkte onvoldoende of ik kreeg last van irritaties op de huid.

De Aloë Vera werkt direct in zonder vervelende gevolgen en verlicht de rusteloze benen. Het enige wat ik merk is dat ik het als het ware "koud" krijg als reactie op de verkoeling. Maar de rusteloze benen zijn op dat moment verholpen!

Sylvia Van Duivenvoorde

Zet aan tot prikkeling van de huid en daardoor de doorbloeding denk ik. Helpt wel iets.

Henny Custers

Werkt meteen tegen mijn onrustige benen

Mattie Van de heide

Tot nu toe zeer tevreden

Van Bavinchoven. Marleen

Werkt heel goed heel tevreden over ga nu voor een tweede fles

Jo Langen

Als ik op het volgende busje Amish origins voor rusteloze benen weer 25% korting krijg zou ik heel blij zijn ! Want het helpt heel goed

Roy Koning

Onverwachts.. was zeer sceptisch.. maar het werkt!!!! Mijn vrouw is dol gelukkig. Iedereen met RLS probeer dit! En je zal verrast zijn net als wij.

Anneke Jesse

Ik wil niet te snel juichen, maar ik denk dat het werkt!

Roger Van Ransbeek

Rusteloze benen