AMESI

Kwaliteit producten

Tielen

Besteld en geleverd. Alles verliep snel en de verpakking zag er netjes uit.

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor uw review.

Anthonetta Nijenhuis

Er was een product niet voorradig, dit werd duidelijk vermeld en ik kreeg in plaats daarvan twee doosjes zeer speciale koekjes die nog lekkerder waren dan hetgene wat ik besteld had!

Reactie AMESI:

Bedankt voor de mooie review. In verband met de drukke Kerstdagen was het voor ons heel belangrijk om alles nog voor de Kerst aan te leveren, dit is ons gelukt. Ik heb dan ook niet tevoren... Bedankt voor de mooie review. In verband met de drukke Kerstdagen was het voor ons heel belangrijk om alles nog voor de Kerst aan te leveren, dit is ons gelukt. Ik heb dan ook niet tevoren gecommuniceerd over het te vervangen product maar ik wist zeker dat het met het nieuwe product helemaal goed zou komen!

Eerste ervaring zijn super! Snelle levering en mooie producten

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor uw mooie review.

EIJ

Geweldige service op maat

Dank u wel.

Conny Lahoye

Producten gekregen over de datum

Reactie AMESI:

Gelukkig hebben we deze fout kunnen herstellen.

Heel attent, belde op dat een besteld product niet meer leverbaar was. Kreeg zonder extra kosten een duurder alternatief toegestuurd.

Reactie AMESI:

Heel hartelijk dank voor uw lieve reactie. Ja als u iets bestelt en het voorraadsysteem geeft aan dat het er is en het blijkt er dan toch niet te zijn, dan krijgt u van ons in overleg een... Heel hartelijk dank voor uw lieve reactie. Ja als u iets bestelt en het voorraadsysteem geeft aan dat het er is en het blijkt er dan toch niet te zijn, dan krijgt u van ons in overleg een alternatief of geld terug.

Er was iets misgegaan met een van de bestelde producten, maar gelukkig kon dat gauw worden opgelost. Fijn dat Amesi snel reageert. Ik geef de producten cadeau dus kan er geen eindoordeel over geven.

Reactie AMESI:

Beste Klant, door mijn onoplettendheid was er een product verzonden met de verkeerde THT en een product zelfs met een overschrijding van de geadviseerde gebruiksdatum. Goed dat dit hebt gemeld we... Beste Klant, door mijn onoplettendheid was er een product verzonden met de verkeerde THT en een product zelfs met een overschrijding van de geadviseerde gebruiksdatum. Goed dat dit hebt gemeld we hebben dit gelukkig kunnen oplossen.

Johannes Jonckheere

Uitstekend maar weinig ervaring. Is mijn eerste bestelling. Pistachenoten uit Bronte, Sicilië volgens beschrijving website. Op de verpakkingen staat echter niet dat deze pistachenoten afkomstig zijn... Uitstekend maar weinig ervaring. Is mijn eerste bestelling. Pistachenoten uit Bronte, Sicilië volgens beschrijving website. Op de verpakkingen staat echter niet dat deze pistachenoten afkomstig zijn uit Bronte, ondanks hun DOP nominatie... enige uitleg hieromtrent zou ik waarderen.

Reactie AMESI:

Ja, daar hebt u een punt. Ik ben nu op zoek naar pistache producten met een certificaat en extra uitleg.
In principe is het zo dat als een product een DOP nominatie heeft dat daar niet mee geknoeid mag worden, en het dus een product is uit Bronte.

Spekhof optiek

Goed bedrijf, vol passie.

Reactie AMESI:

Zonder passie kunnen wij niet werken. Passie voor onze producten, voor onze producenten maar ook voor onze klanten!

Klinkers

Goede communicatie,snelle levering, prima product

Reactie AMESI:

Hartelijk dank voor de mooie review