Dagmar

Super! Bij Ambertree nemen ze echt de tijd voor hun klanten. Zeer goed advies gekregen, waardoor mijn aankopen ten volle tot zijn recht komen in mijn huis.

Reactie Ambertree:

We proberen altijd persoonlijk advies te geven op maat van het interieur van onze klanten. Tof om te lezen dat dit zo gewaardeerd wordt. Bedankt!

Ann

Christian Gregory

Heel aangenaam

Reactie Ambertree:

Bedankt voor je positieve commentaar Christian

Elisa van Hauwermeiren

Aangenaam, behulpzaam personeel en staan je meteen te woord voor extra info. Heel leuke showroom en veel verschillende merken in de aanbieding!

Reactie Ambertree:

Merci voor de lieve woorden, Elisa. Daar doen we het elke dag opnieuw voor :)

Sylvie Dehasque

Heel toegankelijke webshop en snelle bevestiging per mail over de aankoop.

Reactie Ambertree:

Blij om te lezen dat je een goede ervaring had via onze webshop, Sylvie. Veel plezier met je aankoop!

Somers Gregory

SUPER !!

Bedankt Gregory!

Goed, zeer vriendelijke service

Reactie Ambertree:

Leuk dat je onze service waardeert, Yente. Thx!

GE

Geen goede webshop ervaring. Na het plaatsen van de bestelling weken lang geen update gehad. Pas nadat ik zelf contact heb gezocht over de leverdatum krijg ik een update dat de artikelen of niet... Geen goede webshop ervaring. Na het plaatsen van de bestelling weken lang geen update gehad. Pas nadat ik zelf contact heb gezocht over de leverdatum krijg ik een update dat de artikelen of niet meer leverbaar zijn en/of levertijd nog langer is dan op de website aangegeven. Ik heb mijn bestelling daarom geannuleerd en nu wacht ik op mijn geld. Hopelijk hoef ik niet te lang op mijn geld wachten.

Reactie Ambertree:

Erg jammer om te lezen dat u een minder goede ervaring had met onze webshop. Het item dat u bestelde was helaas niet meer verkrijgbaar bij onze leverancier, en die heeft dit pas laattijdig aan ons... Erg jammer om te lezen dat u een minder goede ervaring had met onze webshop. Het item dat u bestelde was helaas niet meer verkrijgbaar bij onze leverancier, en die heeft dit pas laattijdig aan ons gemeld. Hierdoor konden we u niet tijdig informeren, waarvoor we onze oprechte excuses aanbieden. Uw bestelling is intussen volledig terugbetaald en we doen er alles aan om dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen! Mvg, Ambertree

segers

Zeer aangenaam, unieke lokatie en mooie collectie

Reactie Ambertree:

Super bedankt voor de fijne reactie!

Ingrid Smolders

Enorme bereidheid je verder te helpen. Bestelling zeer correct uitgevoerd.
Makkelijke afspraak voor afhaling goederen.
Fijne kennismaking met Ambertree

Reactie Ambertree:

Bedankt Ingrid, dat doet ons plezier!