Jos van der wal

Christelijke reisorganisatie die actieve vakanties organiseert

Beschrijf je reiservaring

Mijn reis in IJsland was leuk en actief,maar ook minder leuk ik heb ervan gebaald dat ik 6x een kapotte tent moest opzetten en dan zo'n dure reis en dan dat niet op orde en de reisleider heeft zich... Mijn reis in IJsland was leuk en actief,maar ook minder leuk ik heb ervan gebaald dat ik 6x een kapotte tent moest opzetten en dan zo'n dure reis en dan dat niet op orde en de reisleider heeft zich niet naar mij toe afgestemd in wat ik nodig had (betuttelden houding heb ik aan gestoord)

Arnout Dam

Christelijke reisorganisatie voor leuke vakanties en om nieuwe mensen te ontmoeten.

Positief

Wim van Dompseler

Iedereen in de groep wordt met elkander betrokken !!!

Beschrijf je reiservaring

Afwisselende bestemmingen. Positieve sfeer !

Alinda

Kleine, breed-christelijke reisorganisatie die actieve vakanties aanbied voor alle leeftijden met relatief kleine groepen.

Beschrijf je reiservaring

Heerlijke huttentocht gelopen met mooie groep mensen en zo echt even afstand nemen van dagelijks leven.

Machtelin

Goed georganiseerd.

Beschrijf je reiservaring

Een mooie afwisselende tocht.

Christelijke reisorganisatie voor mensen die van een beetje avontuur houden

Beschrijf je reiservaring

Het was een avontuurlijke reis. We hebben prachtige dingen in IJsland gezien, waaronder watervallen, de gletsjer en de vulkaan. De hike op de gletsjer en de wandeling naar de vulkaan waren voor mij... Het was een avontuurlijke reis. We hebben prachtige dingen in IJsland gezien, waaronder watervallen, de gletsjer en de vulkaan. De hike op de gletsjer en de wandeling naar de vulkaan waren voor mij hoogtepunten. De reis was wel te intensief voor mij. Dit kwam met name door het vele trekken en weinig rust kunnen pakken. Dat de tent lek was, heeft hier ook aan bijgedragen.

Lisette Buisman

Goed georganiseerde groepsreizen op mooie bestemmingen.

Beschrijf je reiservaring

Ik heb een heerlijke vakantie gehad in Kroatiƫ, met mooi weer, een leuke groep en afwisselend activiteiten.

Elyan Omerovic

Op en top geweldig

Beschrijf je reiservaring

We hadden een enorm gezellige en warme groep en daarmee is de vakantie een enorm succes geworden.

Peter Wagenaar

Prima reisorganisatie welke reizen goed organiseert en daarnaast lekker flexibel is qua dag programma.

Beschrijf je reiservaring

Heerlijke reis gehad naar Zwitserland welke goed georganiseerd was. Alles was goed uitgezocht en fijn dat het flexibel was aan welke activiteiten je wel en niet mee wilde doen. Prima groepssfeer en... Heerlijke reis gehad naar Zwitserland welke goed georganiseerd was. Alles was goed uitgezocht en fijn dat het flexibel was aan welke activiteiten je wel en niet mee wilde doen. Prima groepssfeer en kosten liepen niet uit de klauwen.

Elzo Buurma