mw. Berry de Goede

Kennis en kunde en bovenal betrokkenheid (in dit geval bij mijn persoonlijke situatie)

Professionele en deskundige aanpak en duidelijke communicatie.

Ze luisterde heel goed naar me en gaf heel goed uitleg over de aandoening en behandeling.
Ze was lief en zorgzaam..en zeer kundig.

Renske De Vries

Vriendelijk, open, luistert altijd goed naar mijn klachten

Ik ben lang op zoek geweest naar een fysiotherapeut waar ik vertrouwen in kon hebben. Meerdere fysiotherapeuten gehad, maar het voelde niet zoals het zijn moest. Tot ik bij Marije de Groot kwam. Zij... Ik ben lang op zoek geweest naar een fysiotherapeut waar ik vertrouwen in kon hebben. Meerdere fysiotherapeuten gehad, maar het voelde niet zoals het zijn moest. Tot ik bij Marije de Groot kwam. Zij heeft met haar deskundigheid en laagdrempeligheid mijn vertrouwen gewonnen.

Zij is zeer deskundig. Ze is heel goed in haar vak. Ze luistert heel goed. Vertouwen is voor mij heel belangrijk vanwege mijn verleden. Ik heb 100 procent vertrouwen in haar. Ze is ook nog eens heel... Zij is zeer deskundig. Ze is heel goed in haar vak. Ze luistert heel goed. Vertouwen is voor mij heel belangrijk vanwege mijn verleden. Ik heb 100 procent vertrouwen in haar. Ze is ook nog eens heel vriendelijk. Ik zou haar bij iedereen aanbevelen.

Hij luistert goed, neemt klachten serieus, komt met goede oplossingen en heeft veel kennis en ervaring. Prettig in omgang, toont ook interesse die verder gaat dan alleen de klachten van de patiënt.