Hartman

Zeer goed

Xaveria

Zeer snelle levering en product naar verwachting

Nee

Xxxxx

Gewoon goed

Goede uitleg inclusief plaatjes

Natascha

Goed, alleen jammer dat ik al maanden iets probeer te bestellen, maar dat dat uitverkocht is. Wordt niet vermeld wanneer dit weer geleverd gaat worden

Kleinere verpakking

Carmen

Snel en top service!

Snelle reactie

Iets meer info plaatsen bij de producten over het aantal gram etc.

Bosman

Prima , goed product

Niks....ben tevreden

Ld

Duidelijk

Foto's van de kleuren matchen soms niet in het echt

N.S.

Slecht!!

GEEN!

Wellicht beginnen om naar je klant te luisteren?

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste N.S. Jammer dat u een slechte ervaring heeft met ons.
Beste N.S. Jammer dat u een slechte ervaring heeft met ons.
Wij hebben contact met u gehad waarin wij verwijzen naar onze voorwaarden betreffende garanties. Wij garanderen u enkel dat wij 100% human hair verkopen. Wij geven geen tegoed in de vorm van geld terug. Wij hebben u uitgelegd hoe het kan dat sommige pakken wat fragieler kunne zijn dan de ander. Het blijven namelijk menselijke onderdelen. Wij hebben u tevens aangeraden om te wisselen van verzorgngsproducten en het haar extra aandacht en verzorging te geven. Vooral in deze koude tijden heeft het haar dit nodig. Vaak helpt dit te klachten te verhelpen. Het spijt ons u niet anders te kunnen informeren. Mvg AlleenHaar

Lisa

Slecht. Heb 2 maanden geleden wat besteld. Nooit binnen gehad, gelukkig afterpay gedaan.

Bestelling nakomen

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste Lisa, Wij zien onder uw naam enkel 1 bestelling terug geplaatst op 12 januari. Deze is vervolgens bij u aangekomen op 14 januari. Kunt u aangeven wat u precies bedoelt met uw review? We zijn... Beste Lisa, Wij zien onder uw naam enkel 1 bestelling terug geplaatst op 12 januari. Deze is vervolgens bij u aangekomen op 14 januari. Kunt u aangeven wat u precies bedoelt met uw review? We zijn erg benieuwd. U kunt ons hiervoor een mailtje sturen: info@alleenhaar.nl. Groetjes, AlleenHaar

Steffie ooms

Top