Lize Staps

Heel fijn dat je auto klaar staat wanneer je terug komt van je vakantie. Zo kan je lekker snel naar huis. Nette ruimte waar je kunt wachten op de shuttle bus. Aardige chauffeurs.

Slecht. Ik heb 37 minuten moeten wachten voor vertrek vanuit Schiphol. Toen ik vroeg of ze het druk hadden en aangaf dat ik lang heb moeten wachten, kreeg ik een zeer onvriendelijke reactie terug... Slecht. Ik heb 37 minuten moeten wachten voor vertrek vanuit Schiphol. Toen ik vroeg of ze het druk hadden en aangaf dat ik lang heb moeten wachten, kreeg ik een zeer onvriendelijke reactie terug van de chauffeur en een vaag defensief antwoord van de balie medewerker. Ik ben er eerder geweest, nooit zoiets geks meegemaakt. Feedback van de klant zou niet zo ontvangen moeten worden. Heel jammer dit, het heeft onze hele avond verpest. Daarnaast ben ik ook nog eens een zwangere vrouw met een kleintje van 2, iets meer medeleven zou geen kwaad kunnen.

De parkeergarage ziet er keurig uit en de ontvangstruimte is prima. Helaas hadden wij de pech dat het bij het afleveren van de auto mis ging. We hebben meer dan een half uur voor een dichte deur... De parkeergarage ziet er keurig uit en de ontvangstruimte is prima. Helaas hadden wij de pech dat het bij het afleveren van de auto mis ging. We hebben meer dan een half uur voor een dichte deur gestaan en in de wacht aan de telefoon. Het bleek dat het druk was en een collega niet was gekomen. De stress bij de chauffeur die er uiteindelijk was, zorgde voor een onvriendelijke ontvangst. Hier bood hij later zijn excuses voor aan. De terugweg was prima geregeld en ging vlot.

Sonja Diederichs

Sehr gut

Gerrit Lammers

Prima geregeld

Eddie

Waardeloos , nooit meer. Wordt gezegd binnen max 25 minuten maar laten je midden in de nacht uur in de kou staan .

Rolf Colenbrander

Prima. Hebben hier nu voor de 2de keer geparkeerd.