Ilse Steenmans

Goed alleen mn auto parfum is uit mijn auto gehaald

Heen reis ging vlot en soepel en we werden goed en vriendelijk geholpen. Terug moesten we best lang wachten op nog 2 personen. Dit maakte dat we anderhalf uur later pas bij onze auto waren. Maar... Heen reis ging vlot en soepel en we werden goed en vriendelijk geholpen. Terug moesten we best lang wachten op nog 2 personen. Dit maakte dat we anderhalf uur later pas bij onze auto waren. Maar voor de rest was de service top en kregen zelfs een mailtje van onze auto ;-)

Ashish Kulkarni

Very professional and Safe Parking.

Alles prima geregeld

Reiziger

Het is een prachtig pand met mooie mogelijkheden. Helaas is het allochtone personeel amper te verstaan en ook vooral niet erg gemotiveerd. Bij aankomst heb ik 20 minuten voor een gesloten poort... Het is een prachtig pand met mooie mogelijkheden. Helaas is het allochtone personeel amper te verstaan en ook vooral niet erg gemotiveerd. Bij aankomst heb ik 20 minuten voor een gesloten poort gestaan en vervolgens binnen nog 30 minuten moeten wachten voordat ik naar het vliegveld gebracht werd. In tussen kwamen andere mensen binnen die wel direct weg gebracht werden. Na een discussie met een van de personeelsleden werd er uiteindelijk iets gedaan. Hierdoor was mijn tijd op schiphol erg gering en ging het eigenlijk allemaal maar net goed.
Bij terugkomst was ik een flink stuk tevredener. Wederom was de persoon achter de telefoon niet goed te verstaan. De ophaalplaats was erg ver lopen. Ik reis erg vaak voor mijn werk en dit is het enige bedrijf wat op deze manier omgaat met de klanten.
Al met al denk ik dat met de juiste mensen het een top bedrijf zou kunnen worden.

Paul Huls

Heel goed, goede en snelle service

Jos van der Poel

We hebben het parkeren als zeer prettig ervaren. Ik vond zelf de beschrijving bij het ophalen niet duidelijk, er staan geen borden op Schiphol die verwijzen naar bushalte F6. Wellicht kunnen jullie... We hebben het parkeren als zeer prettig ervaren. Ik vond zelf de beschrijving bij het ophalen niet duidelijk, er staan geen borden op Schiphol die verwijzen naar bushalte F6. Wellicht kunnen jullie hier iets aan verduidelijken in een beschrijving op de website of tijdens het telefoongesprek bij het verzoek tot ophalen.