Lorene Bourguignon

Super fijn en ook snelle levering

No nonsense bedrijf

Lies Walle

Goede communicatie. Handige en overzichtelijke website. De e-mails zijn kleine informatieve leermomenten.

Goede onpartijdige informatie bron.

Ik ben niet altijd bekend met veel medische termen in de e-mail. Ben dus wat meer tijd kwijt om deze termen op te zoeken in Google.

Ethelka Arkenbout

Super snelle service

Heldere communicatie en snelle service

Herman

Top

Alles

n.v.t.

Petra Dakkenhorst

Goede producten, snelle levering

Zie boven

Misschien wat informatie meesturen bij het product indien nodig. Ik heb nu een meeneem filterbeker gekocht maar weet niet hoe ik hem moet vullen. Via de onderkant lijkt mij omdat er anders niet... Misschien wat informatie meesturen bij het product indien nodig. Ik heb nu een meeneem filterbeker gekocht maar weet niet hoe ik hem moet vullen. Via de onderkant lijkt mij omdat er anders niet gefilterd kan worden.

Anneke van Sitteren

Ben geabonneerd op de brief met info over van alles en nog wat betreffende gezondheid

Veel achtergrond informatie

Ik zou wat meer info willen wat betreft de producten die met aquapure behandeld kunnen worden, zoals gedroogde peulvruchten? Aardappelen.

Elsbeth de Kort

Gezond leven en kennis daarover zijn heel belangrijk, de nieuwsbrieven zijn altijd erg interessant, en de webshop heel uitgebreid.

Vlotte verwerking van bestellingen en waar nodig persoonlijk advies.

Ik krijg punten bij bestellingen maar heb daar nooit wat aan omdat ze altijd verlopen zijn. Punten die je krijgt moet je altijd kunnen inwisselen vind ik!

e.m. van den dool

Geeft een nieuwsbrief uit die zeer betrouwbare en gedegen informatie doorgeeft. reageert altijd goed bij feedback. heeft een webwinkel met fantastisch goede en onderzochte artikelen en de bestelling... Geeft een nieuwsbrief uit die zeer betrouwbare en gedegen informatie doorgeeft. reageert altijd goed bij feedback. heeft een webwinkel met fantastisch goede en onderzochte artikelen en de bestelling wordt correct en snel afgehandeld.

zie boven een sterk punt is de betrouwbaarheid en neutraliteit van de berichtgeving over artikelen van voeding en produkten.

Anita Prinsen

Ze zijn telefonisch bereikbaar en je krijgt een mens aan de lijn of je wordt door een mens teruggebeld, erg fijn

Wil Kraayvanger

Correcte afhandeling

mooi filmpje met uitleg op youtube