Güssüm Kasar

Met 1 woord uitstekend!!! Ik wilde graag mijn autoruiten geblindeerd hebben. Van AGlas Veenendaal een snelle afspraak gekregen, binnen een halve dag mijn auto retour op een super nette manier. Het... Met 1 woord uitstekend!!! Ik wilde graag mijn autoruiten geblindeerd hebben. Van AGlas Veenendaal een snelle afspraak gekregen, binnen een halve dag mijn auto retour op een super nette manier. Het blinderen helemaal naar wens uitgevoerd en daarnaast ook mijn 3 ruitenwissers voor en achter voor een zeer redelijke prijs. Ik kreeg zelfs een gratis Carwash cadeau. Ik ben een zeer tevreden klant!! Ook de bedrijfsleider Anno is een zeer sociaal en prettig mens en luistert aandachtig naar je wensen. Is daarnaast ook niet te beroerd om iets extra's te doen. Ik kreeg mijn auto terug met alle ruiten spik en span gepoetst en de auto was uitgezogen bijvoorbeeld. Ik heb mijn nieuwe adres gevonden voor de auto. Topservice en een absolute aanrader!!!

betuwe koeriers

Vandaag een sterretje in mijn voorruit laten repareren. Hele goede service gehad. Alle ramen zijn schoon gemaakt van binnen en buiten en de auto werd gestofzuigd. Super service.

Prima service, overduidelijk een vakman met veel ervaring

Wat kan een klein steentje veel schade aanrichten! Via mijn verzekering kantoor ben ik verwezen naar A-glas in Emmeloord. Binnen een week was de afspraak gepland. Ik kon er gewoon op wachten, en... Wat kan een klein steentje veel schade aanrichten! Via mijn verzekering kantoor ben ik verwezen naar A-glas in Emmeloord. Binnen een week was de afspraak gepland. Ik kon er gewoon op wachten, en toekijken hoe de monteur de ruit professioneel en netjes verving. Alles binnen 1 1/2 uur! Inclusief de calibratie van de camera's op de ruit!

Netjes en duidelijk geholpen bij het repareren van een sterretje in mijn voorruit. Sterretje is zo goed als mogelijk gerepareerd. Ik moest een paar dagen wachten tot er plaats was.

Prettige vakkundige medewerkers, mooi bedrijf, sterretje super netjes gerepareerd

Contact met A Glas was snel gelegd en afspraak in kunnen plannen. Leenauto mee gekregen en deze werd bij mij op locatie weer opgehaald met mijn eigen auto inclusief nieuwe voorruit. Ruit zit er mooi... Contact met A Glas was snel gelegd en afspraak in kunnen plannen. Leenauto mee gekregen en deze werd bij mij op locatie weer opgehaald met mijn eigen auto inclusief nieuwe voorruit. Ruit zit er mooi in. Super tevreden met het resultaat en ook met de service.

We zijn ontzettend goed geholpen door A*Glas. We hadden, na een botsing van een fietser op onze auto, een noodruit nodig, op vrijdagmiddag rond 4 uur. We konden direct terecht bij A*Glas, waar... We zijn ontzettend goed geholpen door A*Glas. We hadden, na een botsing van een fietser op onze auto, een noodruit nodig, op vrijdagmiddag rond 4 uur. We konden direct terecht bij A*Glas, waar andere bedrijven aangaven het niet meer voor het weekend op te willen pakken. Hassan is tot na sluitingstijd bezig geweest om het netjes in orde te maken.

De afspraken die gemaakt zijn waren duidelijk, er was snel plek en de installatie van de nieuwe ruit was sneller dan ingeschat klaar. Ik heb zelfs in de tussentijd een tijdelijke werkplek kunnen... De afspraken die gemaakt zijn waren duidelijk, er was snel plek en de installatie van de nieuwe ruit was sneller dan ingeschat klaar. Ik heb zelfs in de tussentijd een tijdelijke werkplek kunnen gebruiken zodat ik ondertussen door kon met mijn werk. Al met al uitstekende service.

Snel en correct.