M voort

Containershop houdt zich niet aan afspraak/belofte betreffende ophalen container. Zonder reden wordt het ophalen uitgesteld, waardoor mijn klant het hele weekend een geblokkeerde oprit heeft.

afspraken adequaat nakomen

Harrie Janssen

Website niet helemaal duidelijk waardoor 3x geboekt en zelf 2x geannuleerd. Toch mail betaalverzoeken 2x extra gehad. Hebgebeld en is gelijk opgelost. Prima.
Alles meermaals per mail bevestigd....
Alles meermaals per mail bevestigd. Soms iets te vaak

Tips

Bellen vooraf bij plaatsen niet gebeurd. Had ook via app gekund. Jammer maar toch goed gekomen

Snel en netjes

Nee

P Janssen

Positief, container werd netjes op de plaats gezet die wij voor ogen hadden , zeer veel gemak van gehad .

Tips

Geen , ga zo door , zeer tevreden.

Eric van Kessel

Over het algemeen goed

Goede webportal voor het bestellen van afvalcontainers.

Tips

Terugbel afspraak -over mogelijkheid same day delivery- werd niet nagekomen.
Kan eigenlijk niet.

Terugbel afspraak -over mogelijkheid same day delivery- werd niet nagekomen.
Kan eigenlijk niet.

Verder ontving ik geen bevestiging dat de container afgeleverd was. Dat zou wel fijn zijn als je zelf niet aanwezig bent op het aflever adres.

Website info over spelregels verschijnt in een vreemde (html?) opmaak wel leesbaar maar lijkt op een website bug.

Tops

Container verder volgens afspraak op tijd geleverd en opgehaald. Duidelijke spelregels op de website.

Duidelijke webportal.

S slingerland

Prima service snel geregeld
Duidelijke prijs en snel weer opgehaald na afmelden

Tips

Telefonisch afhandelen voor de mensen die niet internet handig zijn (particulieren)

Ga zo door

k kabel

Ik heb antwoord op al mijn vragen gekregen

Vriendelijke

Tips

Snelle service , afspraken worden heel goed nagekomen

Tips

Service is prima, ik heb geen tips